يکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۱
کد مطلب : 26176

تجمع بسیج جامعه پزشکی استان قم در حمایت از مردم غزه

قم نيوز : قم نیوز: بسیج جامعه پزشکی استان قم با تجمع در مقابل بیت امام راحل، ضمن حمایت از مردم غزه، آمادگی خود را برای ارائه کمک‌های پزشکی به مردم مظلوم غزه اعلام کرد.
تجمع بسیج جامعه پزشکی استان قم در حمایت از مردم غزه
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، همزمان با سراسر کشور و به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی استان قم، تجمع حمایت از مردم غزه با حضور حجت‌الاسلام بنایی معاون سیاسی امنیتی استاندار قم، رضا فقیهی معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی‌بن ابیطالب(ع)، سیدابوالفضل اسماعیلی سرپرست معاونت هماهنگی امور زائران استانداری قم و قدیر رئیس سازمان نظام پزشکی استان قم و اعضای جامعه پزشکی استان قم برگزار شد.

حاضران در این تجمع با حضور در مقابل بیت امام خمینی(ره) با سر دادن شعارهایی انزجار خود را از رژیم کودک‌کش اسرائیل و حامیان غربی آن عنوان کردند و سپس ابوالفضل ایرانی‌خواه، طی سخنانی با غیر قابل باور بودن حجم جنایات اسرائیل اظهار کرد: این رژیم به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی نیز حمله می‌کند و این نشان‌دهنده خوی ددمنشانه این رژیم است.

رئیس دانشگاه دانشگاه علوم پزشکی استان قم افزود: مراکز درمانی قم آماده پذیرش مجروحان و آسیب‌دیدگان حمله اسرائیل به غزه است در عین حال کادر پزشکی استان قم آماده هرگونه کمک به مردم مظلوم غزه را دارد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcb08b5.rhb0zpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما