پنجشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۸
کد مطلب : 26088

تجمع بانوان حوزوی قم در دفاع از بانوان و کودکان غزه

قم نيوز : قم نیوز: تجمع همبستگی و حمایت خواهران طلبه جامعه الزهرا(س) و جامعه المصطفی از بانوان، کودکان و مردم بی دفاع غزه پیش از ظهر امروز با حضور طلاب خواهر ایرانی و غیرایرانی در محل جامعه الزهرا(س) قم برگزار شد.
تجمع بانوان حوزوی قم در دفاع از بانوان و کودکان غزه
به گزارش قم نیوز به نقل از مرکز خبر حوزه، در این تجمع بانوان طلبه ایرانی و غیرایرانی حضور حداکثری داشته و با فریادهای خود بر سر اسرائیل و حامیان این رژیم غاصب، حمایت خود را از بانوان، کودکان و مردم بی دفاع غزه اعلان کردند.

طلاب در این تجمع با شعارهایی نظیر الله اکبر، یا ایها المسلمون، اتحدوا اتحدوا، ما همگی برادریم، فدائیان رهبریم، ای بانوان غزه، درود ما بر شما، ای کودکان غزه، خون شما می جوشد خشم و انزجار خود را نسبت به سران صهیونیستی و استکبار نشان دادند.

همچنین طلاب خواهر ایرانی و غیرایرانی در این تجمع به راهپیمایی نیز پرداخته و با پخش سرودهای انقلابی فلسطین، شعارهای کوبنده خود را سر دادند.

در این تجمع بیانیه ای قرائت شد که در قسمتی از آن آمده است: سلام خدا بر پیامبر(ص)، اهل بیت(ع) و اصحاب ایشان و درود و علو درجات بر امام خمینی(ره) بنیانگذار روز جهانی قدس و ارواح طیبه شهدا و با آرزوی طول عمر و سلامتی رهبر معظم انقلاب و مجاهدان جبهه مقاومت.

خداوند متعال در قرآن شریف بر پیروزی شما وعده فرموده و ما شاهد نصرت الهی و پیروزی مقتدرانه که نتیجه ایستادگی مردم غزه است، هستیم.

ما خواهران طلبه جامعه الزهرا(س) از شهر جهاد و اجتهاد قم قهرمان با صدای بلند و رسا اعلام می داریم که ایستادگی و مقاومت دشمن شکن شیرزنان و مردم غزه در مقابل دشمن خبیث و حامیان غربی آنان سبب تحسین جهانیان و غرور ملت های اسلامی گردید؛ این افتخار را تبریک گفته و همبستگی و حمایت همه جانبه خود را از شما اعلام می کنیم.

ما ضمن محکوم کردن تجاوز رژیم غاصب و نیز سکوت مجامع بی آبروی بین المللی، محاکمه عاملان و حامیان این جنایت جنگی را خواستاریم تا جهانیان شاهد چنین وحشی گری نباشند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdjz0x.yt09j6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما