دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۵۶
کد مطلب : 26218

والیبالیست‌های قمی از صعود به دور دوم بازماندند

قم نيوز : قم نیوز: والیبالیست‌های قمی در ادامه مسابقات والیبال نوجوانان کشور با قرار گرفتن در رده سوم مرحله گروهی از صعود به دور دوم بازماندند.
والیبالیست‌های قمی از صعود به دور دوم بازماندند
به گزارش قم نیوز، مرحله گروهی از پیکارهای لیگ والیبال نوجوانان کشور در سنندج پایان یافت و تیم والیبال استان قم با وجود پیروزی برابر تیم سخت کوش سمنان، موفق به کسب جواز حضور در مرحله دوم نشد.

در این رقابت‌ها که با حضور ۱۱ تیم به میزبانی هیئت والیبال استان کردستان برگزار شد تیم والیبال قم در شرایطی در آخرین بازی با نتیجه ۳ بر ۲ برابر سمنان پیروز شد که در دیدار نخست خود برابر تیم استان مرکزی ۳ بر یک مغلوب شد و سپس در دومین بازی هم ۳ بر صفر مقابل اصفهان شکست خورد و در‌‌‌نهایت به سختی و با حساب ۳ بر ۲ چهارمحال و بختیاری را شکست داد.

تیم والیبال قم پیش از مسابقه برابر سمنان میلاد رشیدی بازیکن موثر خود را به دلیل آسیب دیدگی در بازی با چهارمحال و بختیاری از دست دادو بدون حضور وی برابر سمنان به میدان رفت البته پیش از این دو بازیکن کلیدی نماینده قم به نام‌های مهدی فهیمی و سید مهدی ردودی در دیدار نخست برابر مرکزی مصدوم شدند و به خانه بازگشتند تا شرایط فنی تیم والیبال استان قم با مشکل روبرو شود.

والیبالیست‌های قمی در گروه دوم مسابقات منطقه ۲ والیبال نوجوانان کشور با تیم‌های اصفهان، سمنان، مرکزی و چهارمحال و بختیاری همگروه بودند در حالی که در گروه نخست این مسابقات تیم‌های قزوین، خراسان رضوی، کردستان، البرز، همدان و زنجان با هم رقابت کردند و دو تیم از هر گروه به مرحله بعد صعود کردند.

ترکیب تیم والیبال نوجوانان قم را در این مسابقات علی زرندی، رضا گودرزی، محمد امین قربانی، حمیدرضا ضاد، محمد نادری راد، علی اصغر رمضانی، میلاد رشیدی، سیدمرتضی زمانی، محمدرضا قربانی اصل، مهدی فهیمی، سید مهدی ردودی و جواد محمدی تشکیل دادند.

سید علیرضا منافی به عنوان سرمربی، سعید کاظمی به عنوان مربی و علی شطاری به عنوان سرپرست در کادر فنی نماینده والیبال قم حضور داشتند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcivrar.t1aqz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما