دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۹
کد مطلب : 26246

۱۴۰ واحد مسکن مددجویان بهزیستی قم با همکاری خیران تکمیل شد

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم گفت: پروژه ۱۴۰ واحدی بسیار عظیم با توجه به امکانات موجود کار بسیار سختی بود که به حول و قوه الهی و همکاری و همراهی مردم و خیران به نتیجه رسید.
۱۴۰ واحد مسکن مددجویان بهزیستی قم با همکاری خیران تکمیل شد
به گزارش قم نیوز، احمد امیرآبادی در مراسم بهره برداری از پروژه ۱۴۰ واحدی مسکن مددجویان بهزیستی از مصوبات سفر مقام معظم رهبری در قم اظهار کرد: در این چند سال بسیاری از پروژه ها با توجه به خشکسالی اقتصادی موجود در حال انجام است که جای تقدیر و تشکر دارد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی افزود: این وزارتخانه فعالیت های بسیار گسترده ای دارد که خدمات زیادی به مردم ارائه می کند و امید است با مدیریت آقای ربیعی و پیگیری مسئولان استانی کمک زیادی به قم شود.

وی با بیان اینکه ربیعی ارادت ویژه ای به اهل بیت(ع) به ویژه حضرت معصومه (س) دارد, تصریح کرد: در طرح تحول سلامت پشتیبانی آن با وزارت رفاه بوده و بسیاری از زحمات به عهده آن ها است.

امیرآبادی با تقدیر از عملکرد دولت در راستای جلب رضایت مردم عنوان کرد: با اجرایی شدن طرح تحول نظام سلامت مردم از این طرح تا به الان راضی بوده اند و لازم است از دولت در این زمینه تقدیر شود.

همکاری خیران در پیشبرد پروژه‌ها برکت کار دولت است

حجت الاسلام صالحی منش نیز در مراسم بهره برداری از پروژه ۱۴۰ واحدی مسکن مددجویان بهزیستی از مصوبات سفر مقام معظم رهبری در قم با بیان اینکه به حول و قوه الهی با کمک عظیم مردمی خیران این پروژه در حال افتتاح است، اظهار کرد: جدای از این پروژه ۵ شنبه نیز افتتاح پروژه دیگری را در دست داریم و همه این موفقیت ها امکان پذیر نبود مگر با همکاری خیران.

استاندار قم افزود: این پروژه ۱۴۰ واحدی بسیار عظیم با توجه به امکانات موجود کار بسیار سختی بود که به حول و قوه الهی و همکاری و همراهی مردم و خیران به نتیجه رسید.

وی تصریح کرد: از خیران می خواهم با همکاری خود این راه را ادامه دهند چرا که سرمایه خیران و همکاری مردم برکت کار دولت است و ما با جدیت و همدلی بیشتر کارها را پیش می بریم.

مراسم بهره برداری از پروژه ۱۴۰ واحدی مسکن مددجویان بهزیستی از مصوبات سفر مقام معظم رهبری صبح امروز در قم با حضور علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcjm8e8.uqemxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما