يکشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 22482
استاندار قم در تیپ امام صادق خواستار شد؛

لزوم برخورد جدی با پدیده نوظهور بدحجابی در قم

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم در جمع کارکنان و پرسنل تیپ امام صادق(ع) با اشاره به معضل زشت بدحجابی در قم، خواستار برخورد منطقی و با استدلال و در عین حال با قدرت در مقابل این پدیده شد.
لزوم برخورد جدی با پدیده نوظهور بدحجابی در قم
به گزارش قم نیوز، پرسنل تیپ ۸۳ تبلیغی رزمی امام جعفر صادق علیه السلام قم، صبح امروز میزبان حجت الاسلام صالحی منش استاندار قم و هیئت همراه بودند.


استاندار قم در سخنرانی خود در جمع نیروهای کادر و وظیف تیپ با اشاره به تاریخچه افتخار آمیز تیپ۸۳ این تیپ را به عنوان یکی از بهترین یادگاران دفاع مقدس برشمرد.

وی افزود: روحانیت معظم، بهترین وبالاترین نقش را در دفاع مقدس ایفا کرد. حضرت امام رضوان الله علیه به عنوان فرماندهی کل قوا به بهترین وجه جنگ را فرماندهی کردند. امام عزیزمان به بهترین وجه از ارتش جمهوری اسلامی بهترین استفاده را کردند و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را بنیان نهادند. سپاهی که متشکل از فرماندهان جوان، ولی بسیار معتقد و راسخ در عقیده و بسیار توانمند،توانستند بهترین نقش را در دفاع از کشور ایفا کنند.


وی در ادامه با اشاره به حضور بسیار تاثیر گذار ائمه جمعه و عالمان دینی در جبهه های جنگ،نقش آنها را در دفاع مقدس بسیار برجسته شمرد و با یادآوری شهدای روحانیت افزود: امروز آماری را که ما از شهداء عزیز انقلاب ونیز شهداء دفاع مقدس داریم، روحانیت نسبت به جمعیت خودش، بالاترین درصد از شهداء را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است و این خیلی افتخار بزرگی برای روحانیت ایران امروز است.


استاندار قم با اظهار تاسف از پنهان ماندن نقش روحانیت در دفاع مقدس خاطر نشان کرد: تیپ ۸۳ یکی از بزرگترین وظایفش این است که نقش روحانیت را از فرماندهی عزیز کل قوا گرفته تا دیگر روحانیونی که به حق در جبهه های نبرد تاثیر گذار بودند را برای مردم تبیین کند. امروز کار تیپ این است که این خدمت را به اسلام عزیز و روحانیت تشیع و به کشور خود داشته باشد.


حجت الاسلام صالحی منش در پایان با اشاره به معضل زشت بدحجابی در قم،خواستار برخورد منطقی و با استدلال و در عین حال با قدرت در مقابل این پدیده شد و از فرماندهی تیپ درخواست کرد مسئولیت اصلی مبارزه با این معضل را در قم به عهده گرفته و به عنوان یکی از ماموریتهای تیپ با بهره گیری از علماء و دانشمندان صاحب نظر و با استفاده از حلقه های صالحین و گروههای پژوهشی وتحقیقاتی که در اختیار دارند با درایت و تدبیر وآسیب شناسی، این معضل نوظهور را از شهر مقدس قم که مرجع وملجا شیعه است، برطرف نمایند.


در ابتدای این دیدار حجت الاسلام طیبی فر فرماندهی تیپ ۸۳ضمن خیر مقدم ، به گوشه های از ماموریتهای تیپ اشاره نمودواعزام روحانیون به مناطق دورافتاده کشورونیز آموزش طلاب بسیجی و سازماندهی نیروهای بسیج در قالب ۵گردان رزمی و۵گردان تخصصی مانند گردان امر به معروف ونهی ازمنکر ونیز گردان امداد ونجات را به عنوان ماموریتهای برجسته تیپ برشمرد.


بازدید از مجموعه در دست احداث فرهنگی ورزشی ولایت که از مصوبات سفر پر خیر وبرکت مقام معظم رهبری به قم می باشد،آخرین برنامه استاندار در دیدار از تیپ ۸۳ امام جعفر صادق علیه السلام بود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchikni.23ni6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما