پنجشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۵۹
کد مطلب : 26389

دولت تقویت واحدهای تولیدی نیمه فعال قم را در دستور کار قرار داده است

قم نيوز : قم نیوز: معاون برنامه ریزی استاندار قم گفت: دولت در نظر دارد تا واحدهایی که به دلایل مختلف از چرخه ی تولید خارج و یا با بخشی از ظرفیت خود کار می کنند را کمک کند.
دولت تقویت واحدهای تولیدی نیمه فعال قم را در دستور کار قرار داده است
به گزارش قم نیوز و به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سید حسن رضوی در جلسه کارگروه اقتصادی استان قم طی سخنانی سیاست دولت مبنی بر کمک به واحدهای صنعتی را مورد توجه قرار داد.

معاون استاندار قم با بیان اینکه در مباحث اقتصادی امسال و سال آینده کمک به واحدهای تولیدی محور فعالیت های دولت است اظهار کرد: دولت در نظر دارد تا واحدهایی که به دلایل مختلف از چرخه ی تولید خارج و یا با بخشی از ظرفیت خود کار می کنند را کمک کند.

وی با اشاره به استقرار صنایع متوسط و کوچک در استان قم و اولویت دولت برای کمک به این صنایع افزود: باید از این فرصت برای سر و سامان دادن واحدهای تولیدی و صنعتی بهره ی بیشتری ببریم.

رضوی بخش معدن را مورد توجه قرار داد و با اشاره به مصرف بسیار بالای سوخت ماشین آلات فرسوده، تصریح کرد: زمینه ی بازسازی و بهسازی ماشین آلات صنعتی باید از طریق تسهیلات بانکی فراهم شود.

معاون استاندار قم همچنین با اشاره به فعالیت گسترده ی خوشه های کفش و مبل در قم گفت: در تلاشیم تا برای عرضه ی نمایشگاهی این دو محصول مکانی را در نظر بگیریم.

وی با اشاره به موقعیت استان قم در شاهراه مواصلاتی کشور تصریح کرد: جانمایی این نمایشگاه در یکی از جاده های پرتردد استان است.

رضوی همچنین با اشاره به قانون فاصله ی مصوب مرغداری ها از معادن تصریح کرد: در اعطای مجوز فعالیت واحدهای دامپروی و معادن باید استعلام انجام شود.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdchwxni.23n-6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما