قم نيوز : قم نیوز: معاون برنامه ریزی استاندار قم گفت: طرح‌هایی به ارزش ۳۵۰ میلیارد تومان در هفته دولت در قم افتتاح می‌شود.
طرح‌هایی به ارزش ۳۵۰ میلیارد تومان در هفته دولت در قم افتتاح می‌شود
به گزارش قم نیوز، سید حسن رضوی در آیین بهره برداری از مدرن‌ترین کارخانه آسفالت کشور در قم اظهار کرد: حجت الاسلام صالحی منش استاندار قم قصد داشت که شخصا در مراسم بهره برداری از چنین طرح بزرگی حضور داشته باشد اما به دلیل مشغله کاری عذرخواهی کرده و مراتب خشنودی خود را از این اقدام موثر که مجموعه شهرداری قم در راستای توسعه عمرانی و با زیربنای بسیاری از اقداماتی که می‌توانیم به صورت موثر‌تر در شهر داشته باشیم، اعلام کرد.

وی گفت: در جریان جزئیات تلاش برای احداث این واحد صنعتی مدرن بوده‌ام و اعتقاد دارم بهر برداری از این کارخانه مدرن و تمام اتوماتیک، مصداق کار جهادی در استان است و جای تشکر از همه افرادی دارد که در این طرح بزرگ کشور زحمت کشیدند.

معاون استاندار قم عنوان کرد: بعضی از کار‌ها بستر ساز کارهای بزرگ دیگری است که در این پروژه هم با توجه به اینکه هم در تامین آسفالت مورد نیاز و و هم در تامین جدول بتنی نقاظ ضعفی داشتیم با وجود همه ظرفیت‌هایی که ایجاد کرده بودیم در این دو مقوله برای رفع نیاز مردم و پوشش خواسته عمومی مردم مشکلاتی بود که خوشبختانه امروز با سرافرازی می‌توانیم بخش بزرگی از نیاز قم و کشور را پاسخگو باشیم.

رضوی بیان کرد: امیدواریم بهره برداری از این واحد صنعتی و سایر کار‌ها در جهت آسایش و رفاه مردم ادامه یابد و بتوانیم با تولیدی با کیفیت و در مقدار مورد نیاز علاوه بر اینکه استان قم را در موضوع نیاز به اسفالت و جدول بتنی خودکفا می‌کنیم به صنعت راهسازی و توسعه شهری و روستایی کشور نیز کمک کنیم.

وی تصریح کرد: طرح‌هایی به ارزش ۳۵۰ میلیارد تومان در هفته دولت در قم افتتاح می‌شود و امدی داریم این طرح‌های بستر خدمت خوبی برای مردم باشد و شکی نیست که رضایت مردم رضایت خداوند را در بردارد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcc00qi.2bqem8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما