قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم گفت: فعالیت فرهنگی تا پایان سال ۱۳۹۳ برای تجمیع و ارزیابی به دبیرخانه کمیته در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم ارائه شده تا این طرح‌ها در کارگروه مطرح و بانک اطلاعاتی جامعی نیز تدوین شود.
بانک اطلاعاتی فعالیت‌های فرهنگی دستگاه‌های اجرایی قم تدوین می‌شود
به گزارش قم نیوز، کمیته فرهنگی از کمیته‌های سه‌گانه کارگروه اجتماعی فرهنگی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با حضور حجت‌الاسلام عبدالرضا ایزدپناه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، ابراهیم حاجی مظفری مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، احمدحسینی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، محمد مخلصی مدیر کانون پرورش فکری کودکان و جوانان، مجدالدین معلمی رئیس حوزه هنری حجت الاسلام محمود نجاریان‌زاده معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی، در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم تشکیل جلسه داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با اشاره به مهم‌ترین فعالیت‌های این کمیته، اظهار کرد: نگرانی و دغدغه من با تاکید به گذشت حدود نیمی از سال، اقدامات و تحولات چشمگیر در استان است که این کمیته برای رسیدن به این هدف بهترین نقش را می‌تواند ایفا کند، زیرا توجه به فرهنگ اولویت همه ما در این سال با اشاره به سال فرهنگ و اقتصاد است.

وی با تاکید به فعالیت‌های برنامه ریزی شده برای سال ۹۳، افزود: از نهادهای عضو این کمیته درخواست می‌کنم تا طرح‌های پیش‌بینی شده فرهنگی دستگاه مربوطه را تا پایان سال ۱۳۹۳ را برای تجمیع و ارزیابی به دبیرخانه کمیته در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم ارائه کنند تا این طرح‌ها در کارگروه مطرح شود و بانک اطلاعاتی جامعی نیز تدوین شود.

حامد حجتی با اشاره به دستگاه‌های فعال در زمینه فرهنگ، تصریح کرد: در حال حاضر ۱۹ نهاد از تمام توان خود و دیگر دستگاه‌ها در حوزه فرهنگ استفاده می‌کنند.

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با اشاره به این کمیته به عنوان مرکز فرماندهی برنامه‌های فرهنگی قم، عنوان کرد: برگزاری این جلسه برای جدی شدن فعالیت‌های استان بسیار مهم است.

ابراهیم حاجی مظفر با اشاره به اهمیت تلاش برای تحقق امور فرهنگی در جامعه، گفت: با توجه به اینکه ما در سال اقتصاد و فرهنگ هستیم، بنابراین باید با تلاش و جدیت در کاهش آمار طلاق، افزایش آمار ازدواج و از بین رفتن بحران جمعیت تلاش و جدیت داشته باشیم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcauynu.49ni015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما