چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۱۶
کد مطلب : 26600

کشف شش کیلوگرم هرویین در قم

قم نيوز : قم نیوز: رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم از انهدام دو باند تهیه و توزیع مواد مخدر طی 48 ساعت گذشته در استان خبر داد و گفت: در این رابطه بیش از شش کیلوگرم هرویین از قاچاقچیان کشف شد.
کشف شش کیلوگرم هرویین در قم
به گزارش قم نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ˈمنوچهر طالبیˈ اظهار داشت: در پی رصد فعالیت یک قاچاقچی مواد مخدر و اینکه نامبرده قصد دارد مقادیر قابل توجهی مواد مخدر به استان منتقل کند، کلیه محورهای ورودی به قم تحت پوشش ماموران مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

به گفته وی، ماموران نهایتا خودرو پژو ۴۰۵ متهم را در ۵۵ کیلومتری اتوبان تهران - قم شناسایی و آن را متوقف کردند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی قم با بیان اینکه درون خودرو متهم همسر و دو فرزند پسر و دختر ۱۰و ۸ ساله وی نیز حضور داشتند، اظهار داشت: در بازرسی از خودرو پژو دو کیلو و ۵۰۰ گرم هرویین کشف شد.

وی در ادامه از دستگیری دو نفر قاچاقچی طی ۴۸ ساعت گذشته در استان خبر داد و افزود: با هوشیاری ماموران مبارزه با مواد مخدر، افراد مذکور که با یک دستگاه خودرو پراید در حال عبور از عوارضی تهران – قم بودند شناسایی و پس از متوقف کردن خودرو، در بازرسی از داخل درب های عقب سه کیلو و ۷۰۰ گرم هرویین کشف شد.

سرهنگ طالبی در خاتمه با اعلام شماره تلفن ۳۷۲۲۲۲۰۲ از شهروندان خواست، تا هرگونه اطلاعات و اخبار خود را در این زمینه به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اطلاع دهند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdz90x.yt09z6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما