پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۳۳
کد مطلب : 4515
طالبی خبر داد:

پنج باند توزیع مواد مخدر در قم منهدم شد

قم نيوز : قم نيوز: ريیس پلیس مبارزه مواد مخدر استان قم از انهدام پنج باند توزیع و کشف بیش از 131 کیلوگرم مواد مخدر طی دوازده روز گذشته در قم خبر داد.
پنج باند توزیع مواد مخدر در قم منهدم شد
به گزارش قم نيوز، سرهنگ منوچهر طالبی تصریح کرد: پس از دو ماه تلاش اطلاعاتی طی عملیاتی ضربتی از تاریخ ششم تا هیجدهم بهمن‌ماه ۱۹ نفر طی پنج مرحله عملیات، پنج باند توزیع مواد مخدر در قم دستگیر و به مقامات قضایی تحویل شدند.

اکثر خرده فروشی‌ها را رصد می‌کنیم
وی با تاکید بر اینکه دستگیری این پنج باند تاثیر بسزایی در کاهش فعالیت و زمین گیر شدن خرده فروشی‌ها داشته است، گفت: اغلب خرده فروشی‌ها را شناسایی و تحت نظر ما هستند.

ريیس پلیس مبارزه مواد مخدر قم، در پاسخ به خبرنگار مهر درباره علل عدم دستگیری این افراد، توضیح داد: یکی از مهمترین علت عدم دستگیری این افراد این است که می‌خواهیم مدرک قضایی علیه آنها داشته باشیم و با مواد مخدر آنها را دستگیر کنیم تا جرم آنها ثابت شود.

وی افزود: اگر یکی از آنها را بدون مدرک دستگیر کنیم پس از چند روز آزاد می‌شود و مردم فکر می‌کنند که آنها چون زور و لابی دارند، آزاد شده‌اند و این مسأله تأثیر منفی بر قدرت پلیس دارد.

تشریح عملیات دستگیری سوادگران مرگ
طالبی با تاکید بر اینکه همکاری و تعامل پلیس مواد مخدر با مقامات قضایی استان در کشور الگو است، اظهار داشت: این پنج باند آنچنان توانمند بودند که می‌توانستند مواد خود را در کمتر از یک ساعت به دست مشتری و یا خرده فروش مورد نظر برسانند.

وی درباره جزئیات فعالیت و نحوه دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر توضیح داد: پلیس مواد مخدر طی دوعملیات که در تاریخ ششم بهمن ماه پنج نفر را با بیش از ۴۸ کیلوگرم تریاک در منطقه آذر و سه نفر را با حدود ۲۵۰ گرم شیشه دستگیر کردیم.

ريیس پلیس مبارزه مواد مخدر قم در این زمینه توضیح داد: این سه نفر یک باند خانوادگی خرده فروش فعال بودند که بیش از ۱۱۰ مشتری را تامین می کردند که همگی را شناسایی کرده ایم.

وی با اشاره به عملیات سوم خود در تاریخ دهم بهمن ماه، افزود: در این عملیات در منطقه صفاشهر سه نفر را با ۴۱ کیلوگرم تریاک دستگیر و تحویل مقامات قضایی دادیم.

دستگیری یک متهم فراری پس ازسال ها تلاش اطلاعاتی
طالبی از دستگیری یک باند ۵ نفره در ۲۵ کیلومتری جاده قم - تهران خبر داد و گفت: این باند در یک واحد صنفی مواد غذایی مستقر بودند که هرکدام از این ۵ نفر اقدام به فروش یک نوع از مواد مخدر می کرد.

وی افزود: از این باند ۴۱۷ گرم تریاک، ۲۵۲ گرم شیره، ۵۵ گرم حشیش، ۴۵ گرم شیشه در تاریخ ۱۶ بهمن ماه سال جاری کشف شد.

ريیس پلیس مبارزه مواد مخدر قم از دستگیری یک متهم فراری خطرناک توسط پلیس مواد مخدر خبر داد و افزود: طی عملیاتی که در ۱۷ بهمن‌ماه انجام شد یک گروه سه نفره را طی یک کار اطلاعاتی قوی با ۵ کیلو گرم شیشه و تعداد زیادی لوله پایپ مخصوص مواد شیشه دستگیر کردیم که یکی شان یک متهم فراری بود که سال ها تحت تعقیب قرار داشت.

وی در پایان از مردم قم خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک با شماره‌های ۲۱۸۴۰۴۰ و ۷۲۲۲۲۰۲ تماس بگیرند.

انتهای پيام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcg.q9trak9nnpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما