پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۱
کد مطلب : 26623

رویارویی صبای قم با تراکتورسازی تبریز

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای قم در پنجمین هفته مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در دیداری حساس به مصاف تیم تراکتورسازی تبریز می‌رود.
رویارویی صبای قم با تراکتورسازی تبریز
به گزارش قم نیوز، دیدارهای هفته پنجم از دور رفت بازی‌های چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از روز یکشنبه دوم شهریور ماه با انجام ۶ مسابقه آغاز می‌شود و طی آن صبای قم در دیدار خارج از خانه میهمان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز خواهد بود.

صبای قم از چهار بازی گذشته خود در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور ۸ امتیاز اندوخته است و هم اکنون در مکان پنجم جای دارد و از ساعت ۱۸ روز یکشنبه دوم شهریور ماه سومین بازی خارج از خانه این فصل خود را برابر تیم تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه یادگار امام تبریز انجام می‌دهد.

این در حالی است که پیش از رویارویی با تراکتورسازی تبریز، دومین پیروزی تیم فوتبال صبای قم در چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در هفته چهارم و در دیدار خانگی برابر تیم تازه به لیگ برتر صعود کرده یعنی نفت مسجد سلیمان رقم خورد.

صبای قم بعد از نتایج بسیار خوب خود در سه هفته سپری شده از بازی‌های فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور توانست در هفته چهارم این بازی‌ها نیز یک بار دیگر روند رو به رشد و موفقیت‌های قبل خود را ادامه داده و سه امتیاز ارزشمند به اندوخته‌های خود بیافزاید. نگاهی به نتایج صبای قم در هفته‌های سپری شده از آغاز چهاردهمین دوره لیگ برتر تا کنون نشان می‌دهد که مرفاوی و همکارانش در کادر فنی صبای قم به خوبی روی این تیم کار کرده‌اند و بازیکنان صبا نیز انگیزه بالایی برای کسب موفقیت در لیگ امسال نشان می‌دهند.

صبای قم در دیداری که ایوب کلانتری هافبک طراح این تیم و احمد حسن‌زاده بازیکن خطرناک خط حمله هر کدام در یک نیمه موفق به گلزنی شدند توانست تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان را از پیش رو برداشته و بدین ترتیب روند رو به رشد خود را ادامه دهد.

صبای قم در این دیدار موفق شد از فرصت‌های گلزنی به خوبی استفاده کند در حالی که تیم حریف نیز چندان دست و پا بسته‌ای نبود اما صبای قم بهتر از حریف قدر موقعیت‌ها را دانست و موفق به زدن دو گل شد تا هم دروازه خود را حفظ کند و هم اینکه سه امتیاز ارزشمند را کسب کند. تیم فوتبال صبای قم در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور توانست با دو گل حریف خود تیم نفت مسجد سلیمان را شکست دهد و بدین ترتیب خود را به یک امتیازی صدر جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برساند.

دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و تراکتورسازی تبریز از هفته پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عصر دومین روز شهریور ماه در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار خواهد شد و طی آن صبا به دنبال رسیدن به سومین پیروزی این فصل و صعود به مکان‌های اول تا چهارم لیگ برتر با انگیزه بالا به مصاف شاگردان رسول خطیبی در تیم تراکتورسازی تبریز خواهد رفت.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcipqar.t1aqr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما