جمعه ۱۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۰
کد مطلب : 43265
منبع : خبرگزاری فارس
در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال انجام می‌شود

رویارویی صبای قم با تراکتورسازی تبریز در پنجمین میهمانی لیگ برتر

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای قم در پنجمین میهمانی فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر تراکتورسازی تبریز صف‌آرایی می‌کند.
رویارویی صبای قم با تراکتورسازی تبریز در پنجمین میهمانی لیگ برتر
به گزارش قم نیوز، صبای قم تا قبل از هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور چهار بازی خارج از خانه در زمین حریفان لیگ برتری برگزار کرده و از 12 امتیاز این تعداد مسابقه، تنها دو امتیاز کسب کرده زیرا دو باخت و دو تساوی در خانه رقبا به دست آورده است.

صبای قم در میهمانی تیم‌های پرسپولیس تهران و فولاد خوزستان در هفته‌های چهارم و هشتم فصل جاری لیگ برتر فوتبال شکست خورده است و در مصاف خارج از خانه با تیم‌های پیکان تهران و سیاه‌جامگان خراسان به نتیجه تساوی دست یافته تا از میهمانی رقبا تنها دو امتیاز گرفته باشد.

اکنون سومین تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جریان دارد و در حالی که تیم‌ها بعد از هفته دهم لیگ برتر بار دیگر به مدت حدود یک ماه به استراحت اجباری رفته‌اند، به همین دلیل صبای قم همانند اکثر تیم‌های لیگ برتری درگیر بازی‌های جام حذفی است.

در حالی که برخی تیم‌ها در بالای جدول رده‌بندی برای تحکیم جایگاه خود در مسیر کسب عنوان قهرمانی و به دست آوردن سهمیه فوتبال ایران در مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا تلاش می‌کنند و بعضی از تیم‌ها نیز در نیمه پائین جدول برای فرار از قعرنشینی و کاندیداتوری سقوط در تلاش هستند، صبای قم نیز موقعیت چندان خوبی در لیگ برتر ندارد و هم اکنون تیم پانزدهم جدول است.

با این شرایط بازی‌های هفته یازدهم رقابت‌های شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در هفته نخست آذرماه و بعد از تعطیلی 28 روزه مسابقات لیگ، در اوج حساسیت برگزار می‌شود و صبا در پنجمین بازی خارج از خانه این فصل به میهمانی تیم بالانشین تراکتورسازی تبریز می‌رود.

برای علاقمندان به فوتبال در قم و همچنین طرفداران تیم صبا، مهمترین مسابقه هفته یازدهم از نیم‌فصل نخست لیگ شانزدهم بین‌ تیم‌های فوتبال صبای قم و تراکتورسازی تبریز انجام می‌شود، مسابقه‌ای که به عنوان جدال تیم‌های بالا و پائین جدول فوق‌العاده حساس است و دو سرمربی اسبق استقلال یعنی امیر قلعه‌نویی و عبدالصمد مرفاوی در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.

تیم‌های فوتبال صبای قم و تراکتورسازی تبریز در هفته‌ای با یکدیگر رو به رو می‌شوند که فاصله آنها در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بسیار زیاد است و پیروزی در این دیدار مهم و سرنوشت‌ساز برای هر دو تیم بسیار حائز اهمیت است زیرا تبریزی‌ها در خانه به دنبال گرفتن جایگاه نخست جدول از تیم مطرح پرسپولیس هستند و صبا قصد جدایی از پائین جدول را دارد.

تراکتورسازی تبریز در حال حاضر تیم رده دوم جدول رده‌بندی لیگ شانزدهم جام خلیج‌فارس محسوب می‌شود، در حالی که صبای قم با کسب 9 امتیاز از 10 مسابقه قبلی در مکان پانزدهم لیگ برتر ایستاده و از بازی‌های قبل تنها یک برد خانگی به دست آورده است.

دیدار صبای قم و تراکتورسازی تبریز عصر روز جمعه پنجم آذر ماه در حضور تماشاگران علاقمند به فوتبال در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی، برگزار می‌شود و شاگردان عبدالصمد مرفاوی و امیر قلعه‌نویی در مصافی فوق‌العاده مهم و سرنوشت‌ساز مقابل یکدیگر به میدان می‌روند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcji8ex.uqetmzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما