پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب : 26641

مراکز امر به معروف در سطح شهر مشهدمقدس راه‌اندازی شود

قم نيوز : قم نیوز: آیت الله علوی گرگانی گفت: با راه‌اندازی مراکز امر به معروف و نهی از منکر می‌توان به صورت احساسی و زبانی موارد را به کسانی که رعایت نمی‌کنند تذکر داد البته برای چند مرتبه اول نباید برخورد بد و ناشایست با هیچ مرد یا زنی انجام شود.
مراکز امر به معروف در سطح شهر مشهدمقدس راه‌اندازی شود
به گزارش قم نیوز و به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت‌الله علوی گرگانی در دیدار با شهردار مشهد اظهار کرد: هر کسی برای رضای خدا کار کند خدا نیز او را یاری می‌کند.

مرجع تقلید شیعیان افزود: امیدوارم شهردار مشهد با نیت پاکی که دارد بتواند به کمک خداوند متعال تجربیات ارزشمند خود را در مشهد پیاده کند.

ایتاد سطوح عالی حوزه علمیه تصریح کرد: یکی از مشکلات موجود در مشهد ترافیک سنگین خیابان‌های منتهی به حرم مطهر است که رفت و آمد زائران را دشوار می‎سازد.

آیت الله علوی گرگانی، خاطرنشان کرد: به شهرداری مشهد و شورای اسلامی شهر توصیه می‌کنم با کمک گرفتن از متخصصان، برنامه اساسی برای حل مشکل ترافیک خیابان‌ها و تقاطع‌های منتهی به حرم مطهر طرح‌ریزی و اجرا کند.

استاد برجسته حوزه، با توصیه به شهرداری مشهد برای کمک به راه‌اندازی مراکز امر به معروف و نهی از منکر در سطح شهر و در غیر از مساجد تصریح کرد: با راه‌اندازی این مراکز می‌توان به صورت احساسی و زبانی موارد را به کسانی که رعایت نمی‌کنند تذکر داد البته برای چند مرتبه اول نباید برخورد بد و ناشایست با هیچ مرد یا زنی صورت گیرد.

شهردار مشهد نیز در این دیدار گفت: امیدواریم مدیریت شهری در مدت خدمت در شهر امام رضا(ع) بتواند ۳۰ هزار تخت ارزان قیمت را جهت استفاده زائران پیگیری و در اختیار استان‌ها قرار دهد.

سید صولت مرتضوی اظهار کرد: در مشهد به لطف خدا شورای حزب‌اللهی روی کار آمده است که هدف این شورا و شهرداری در کنار دیدگاه‌های اقتصادی و عمرانی، اولویت دادن به گفتمان فرهنگی است.

شهردار مشهد با اشاره به برنامه‌ریزی مدیریت شهری برای توسعه همه جانبه شهر، بیان کرد: چند کار بزرگ فرهنگی در مشهد انجام می‌شود که یکی از آنها احداث زائرسراهای ارزان قیمت برای اقشار کم درآمد است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcizqar.t1aq52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما