دوشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۳۷
کد مطلب : 26805

پروژه‌های بهزیستی قم در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل بهزیستی استان قم گفت: در هفته دولت 2 پروژه مسکن مددجویان و مرکز توانبخشی معلولان با اعتبار 16 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.
پروژه‌های بهزیستی قم در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد
به گزارش قم نیوز، رضا سلیقه امروز با تبیین پروژه‌های هفته دولت و با بیان این‌که در هفته دولت ۲ پروژه مرکز جامع توان‌بخشی و درمانی معلولین و مجتمع ۳۰ واحدی مسکن مددجویان به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار کرد: مرکز جامع توان‌بخشی و درمانی معلولین پروژه‌ای است که در مساحت چهار هزار و ۶۳۶ متر زمین در ۲ طبقه به مساحت یک‌هزار و ۶۰۰ متر بنا شده است که این بنا شامل زیرزمین و طبقه همکف است.

وی تاریخ شروع این پروژه را سال ۹۱ عنوان کرد و گفت: پروژه مرکز جامع توان‌بخشی و درمانی معلولین با اعتباری به میزان هفت هزار و ۳۰۰ میلیون ریال در سال ۹۳ به پایان رسیده که با حضور مسئولان در هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرکل بهزیستی استان قم محل تامین اعتبار این پروژه را از منابع اعتبارات ملی بهزیستی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دانست و تصریح کرد: این پروژه از مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب به قم است که در میدان ولی‌عصر به بهره‌برداری خواهد رسید.

سلیقه، واگذاری ۳۰ واحد مسکن مددجویان بهزیستی در هفته دولت را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: این پروژه در پنج طبقه مسکونی در منطقه پردیسان احداث شده است.

وی مساحت واحدهای مجتمع ۳۰ واحدی مددجویان بهزیستی را بین ۸۵ تا ۹۵ متر ذکر کرد و گفت: احداث این مجتمع مسکونی از سال ۹۰ آغاز شد و تا امسال ادامه داشت و اعتبارات آن از محل اعتبارات ملی بهزیستی به مبلغ ۹ میلیارد ریال تامین شد.

مدیرکل بهزیستی استان قم خاطرنشان کرد: این ۲ پروژه در هفته دولت با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcamanu.49niw15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما