سه شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۱
کد مطلب : 26933
رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه:

11 کمیته تخصصی در مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه تشکیل می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه از تشکیل ۱۱ کمیته تخصصی به منظور شتاب بخشی به برنامه‌ها و فعالیت‌های این مجمع خبر داد.
11 کمیته تخصصی در مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه تشکیل می‌شود
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال در دیدار آیت الله حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه، به ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده پرداخت و اظهار کرد: در ابتدای راه اندازی مجمع، خدمت حضرات آیات صافی گلپایگانی، مکارم شیرازی، سبحانی و هاشمی شاهرودی رسیده و از توصیه‌های این بزرگان بهره مند شدیم.

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه از دیدار با حضرات آیات وحید خراسانی، نوری همدانی و شبیری زنجانی در آینده نزدیک خبر داد و افزود: از رهنمودهای این بزرگان نیز بهره‌مند خواهیم شد.

مدیر حوزه علمیه استان قم تصریح کرد: فعالیت‌های مجمع عمومی با تمام ظرفیت‌هایی که در آن وجود دارد، بدون هماهنگی با مدیریت حوزه انجام نخواهد شد، چرا که رهنمودهای مدیر حوزه، برکات بسیاری برای مجمع می شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۱۲ جلسه هیئت رئیسه مجمع عمومی برگزارشده است که ۱۹ مصوبه داشته و تشکیل ۱۱ کمیته در دستور کار قرار گرفته است افزود: کمیته های آموزش، تهذیب و اخلاق، پژوهش، تبلیغ، پیگیری مطالبات مراجع عظام به‌ویژه رهبر معظم انقلاب، رصد و پاسخ به شبهات، بررسی مسائل فرهنگی، اجتماعی و سیاسی، تکریم اساتید و نخبگان، ارتباطات، گسترش معارف قرآن و عترت و جذب اساتید به مجمع عمومی جامعه مدرسین ۱۱ کمیته پیش بینی شده در مجمع عمومی است.

در این دیدار اعضای هیئت رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین نیز پیشنهاداتی در ارتباط با مسائلی چون حمایت و پشتیبانی از مجمع عمومی، بررسی تحول حوزه در مجمع، تولید علم و برپایی کرسی‌های آزاد اندیشی، حمایت‌های پژوهشی، ساماندهی اساتید، ساماندهی متون آموزشی حوزه را مطرح کردند.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdcc1oqi.2bqe18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما