دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۲۳
کد مطلب : 27024
رئیس قرار‌گاه عمار:

داعش، مشت آهنین آمریکا را برای همه آشکار کرد

قم نيوز : قم نیوز : فرمانده قرارگاه عمار گفت: داعش سبب شد تا دستکش مخملی آمریکا ازبین برود و مشت آهنین و چهره واقعی آمریکا برای همه مشخص شود.
داعش، مشت آهنین آمریکا را برای همه آشکار کرد
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام مهدی طائب ، با اشاره به هدف آمریکا از تشکیل ائتلاف علیه داعش اظهار کرد: همانطور که رهبرمعظم انقلاب فرمودند تفریح من در بیمارستان گوش دادن سخن آمریکا مبنی بر حمله به داعش است همه می‌دانند جریان داعش توسط خود آمریکا به وجود آمده است.

فرمانده قرارگاه عماربا اشاره به حمایت آمریکا از داعش افزود: داعش توسط آمریکا مورد حمایت قرار گرفت و به میدان فرستاده شد و از آنجایی که داعش در راستای منافع آمریکا اقدام می‌کند همه متوجه شده‌اند که داعش ابزار آمریکا است و همه ملت‌ها به ماهیت آمریکا پی برده‌اند.

استاد حوزه علمیه قم بیان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند مشت آهنی آمریکا زیر دستکش مخملی‌اش پنهان است، آمریکا مشت آهنین برای همه جهانیان است که تاکنون این مشت آهنین را زیر دستکش مخملی مخفی کرده بود داعش سبب شد تا دستکش مخملی آمریکا ازبین برود و مشت آهنین و چهره واقعی آمریکا برای همه مشخص شود.

طائب با اشاره به مشخص شدن چهره واقعی داعش نزد جهانیان عنوان کرد: دنیا متوجه شد که ذات واقعی داعش چیست و انسان‌کشی و بی‌رحمی و فجایع گروه تروریستی داعش ربطی به اسلام ندارد و رفتارشان در هیچ مکتبی جا ندارد.

وی تصریح کرد: هنگامی که داعش در سوریه دست به کشتن مردم بی‌گناه و اقدامات فجیع می‌زد آمریکا ساکت بود، امروز دیگر همه ماهیت واقعی آمریکا را شناختند آمریکا برای جلوگیری از ریزش خود نزد افکار عمومی اعلام کرد که می‌خواهد با داعش مبارزه کند.

فرمانده قرارگاه عمار با اشاره به هدف واقعی آمریکا از طرح حمله به داعش خاطرنشان کرد: همه دنیا می‌داند طرح حمله آمریکا به داعش یک تبلیغ است چون مبارزه آمریکا با داعش بی‌معنی است و خودکشی خود آمریکااست.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdcee78w.jh8fwi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما