دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۰۸
کد مطلب : 27033
امام جمعه قم:

رزمندگان دفاع مقدس امروز الگوی کشورهای اسلامی هستند

قم نيوز : قم نیوز: امام جمعه قم گفت: رزمندگان ما با مجاهدت خود سبب شدند تا الگوی دیگر کشورهای اسلامی شوند و جنگ‌های ۳۳ روزه لبنان و ۲۲ روزه غزه حاصل همین الگوپذیری بود.
رزمندگان دفاع مقدس امروز الگوی کشورهای اسلامی هستند
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله محمد سعیدی ‌امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح استان قم که در بلوار پیامبر اعظم (ص) برگزار شد، با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم اظهار کرد: خداوند درقرآن به پیامبر (ص) می‌فرماید مومنان را به جنگ با دشمن ترغیب کن حتی اگر تعدادشان محدود باشد.

وی افزود: خداوند می‌فرماید مومنان با تعداد محدود خود در جنگ با کفار و دشمنان اسلام پیروز می‌شوند چون طرف مقابل قومی جاهل و نفهم هستند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) عنوان کرد: پس از فرمان مقاومت امام خمینی (ره) در برابر حملات صدام و هشت سال جنگ تحمیلی رزمندگان ما درس بزرگی به کفار و دشمنان دادند.

وی تصریح کرد: رزمندگان ما با مجاهدت خود سبب شدند تا الگوی دیگر کشورهای اسلامی شوند و جنگ‌های ۳۳ روزه لبنان و ۲۲ روزه غزه حاصل همین الگو پذیری بود.

آیت الله سعیدی گفت: ما با امام زمان (عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت شریفان پیمان بستیم که در راستای اهداف انقلاب اسلامی تا پای جان هستیم تا این پرچم را به دست صاحب اصلی‌اش امام زمان (عج) بدهیم.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdcex78w.jh8fxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما