دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۴
کد مطلب : 27073
توسط یگان ویژه پاسداران نیروی انتظامی قم

رزمایش اقتدار در قم برگزار شد

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده انتظامی استان قم گفت: برگزاری رزمایش اقتدار، توسط یگان ویژه پاسداران نیروی انتظامی استان قم از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس در نمایشگاه یاد یاران و به مناسبت هفته دفاع مقدس بوده است.
رزمایش اقتدار در قم برگزار شد
به گزارش قم نیوز و به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، سردار کاظم مجتبائی در حاشیه بازدید از نمایشگاه بزرگ یاد یاران با گرامیداشت یاد و خاطره شش هزار شهید گلگون کفن استان قم اظهار کرد: هفته دفاع مقدس، یادآور خاطرات بسیار زیادی است، گرچه دفاع مقدس ما هشت سال به طول انجامید اما تبدیل به یک تاریخ و فرهنگ شد.

وی با بیان اینکه به تمامی ایثارگران که نماد صبر و ایثارگری هستند، افتخار می‌کنیم، افزود: تاریخ دفاع مقدس سراسر از عزت، افتخار و غرور است.

سردار مجتبائی با اشاره به اینکه دفاع مقدس عبرتی بسیار زیبا برای آیندگان به جا گذاشت، افزود: در هیچ مقطع و دوران تاریخی، حماسه‌ای به بزرگی هشت سال دفاع مقدس را نداشتیم.

وی با اشاره به اینکه دروان دفاع مقدس سراسر از شجاعت ایثارگری است، بیان کرد: دوران دفاع مقدس همچون خورشیدی بر تارک انقلاب اسلامی می‌درخشد.

فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: وقتی که در سطح استان، نمایشگاهی به همت سپاه و با موضوع دفاع مقدس برگزار می‌شود، همه کسانی که در آن دوران دستی بر آتش داشتند، احساس وظیفه می‌کند که دین خود را نسبت به شهدا ادا کنند.

وی با اشاره به اینکه هر روز دشمن جبهه‌های جدیدی را علیه ما باز می‌کند، خاطرنشان کرد: در دیروز جنگ سخت و امروز هم جنگ نرم را رو در رویمان داریم، ولی این را بدانند که هیچ وقت بر ایمان و خلوص رزمندگان ایرانی پیروز نخواهند شد.

سردار مجتبائی نقش جوانان در پیروزی در جنگ نرم را بسیار مهم دانست و افزود: جوانان نیروی محرکه مردم در حوزه‌های مختلف است.

وی خاطرنشان کرد: هر چه ایمان ما قوی‌تر و اخلاص ما بیشتر باشد و هرچه پیرو راه شهدا و رهنمود‌های مقام معظم رهبری باشیم به پیروزی‌های بیشتری دست پیدا می‌کنیم.

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در دوران دفاع مقدس پا به پای بسیجیان در حال جنگ و دفاع بود، عنوان کرد: نیروی انتظامی نیز امروز بر خود لازم دانست که در کنار سپاه و بسیج حضوری پر رنگ و دشمن شکن داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی که در سراسر ایران عزیز اجرای ماموریت دارد، بر خود لازم دانسته که در عرصه جنگ نرم ایفای نقش داشته باشد.

سردار مجتبائی با بیان اینکه در نمایشگاه بزرگ یاد یاران ۳ غرفه وظیفه معرفی برخی از توانمندی‌هائی نیروی انتظامی را برعهده دارند، تصریح کرد: برگزاری رزمایش اقتدار، توسط یگان ویژه پاسداران نیروی انتظامی استان قم از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس در نمایشگاه یاد یاران است.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdcipuar.t1ayy2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما