دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۳۲
کد مطلب : 27261
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی قم:

نخستین جشنواره استانی رسانه، نظم و امنیت عمومی در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم گفت: با توجه به بازتاب مطلوب جشنواره رسانه، نظم و امنیت عمومی که سال گذشته در سطح ملی برگزار شد، امسال با هدف افزایش احساس امنیت اجتماعی، این جشنواره در سطح استانی در قم برگزار می‌شود.
نخستین جشنواره استانی رسانه، نظم و امنیت عمومی در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، سرهنگ احمد صادقی، با اشاره به برگزاری جشنواره استانی رسانه، نظم و امنیت عمومی اظهار کرد: با توجه به بازتاب مطلوب جشنواره رسانه، نظم و امنیت عمومی که سال گذشته در سطح ملی برگزار شد، امسال با هدف افزایش احساس امنیت اجتماعی، این جشنواره در سطح استانی در قم برگزار می‌شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم با بیان اینکه این جشنواره امسال برای نخستین بار از سوی فرماندهی انتظامی استان قم برگزار می‌شود، افزود: تقویت بستر‌ها و زمینه‌های رسانه‌ای نظم و امنیت عمومی، بسط و گسترش تعامل هدفمند ناجا و رسانه‌ها و تقویت سهم رسانه‌ها در پیشگیری اجتماعی از جمله مهم‌ترین اهدافی است که در برگزاری این جشنواره دنبال می‌شود.

وی با اشاره به محورهای برگزاری این جشنواره تصریح کرد: محورهایی این همایش شامل ظرایف روان‌شناختی نشر و تحلیل اخبار حوادث و رخ داد‌ها، ابعاد جامعه‌شناختی تهیه، تدوین و انتشار اخبار اجتماعی، نقش رسانه‌ها در ترویج قانون گرایی و نظم پذیری، ساز و کارهای رسانه‌ای ارتقای نظم و امنیت اجتماعی و سهم و نقش رسانه‌ها در ارتقای تعامل پلیس و مردم است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم با بیان اینکه کلیه اصحاب رسانه استانی می‌توانند آثار منتشر شده خود در بازه زمانی ۳۰ دیماه ۹۲ تا تاریخ ۳۰ دی ماه ۹۳ را به آدرس دبیرخانه جشنواره ارسال کنند، گفت: زمینه‌های جشنواره، خبر، مصاحبه و گزارش می‌باشد و آثار ارسالی به طور مجزا در دو گروه رسانه‌های مکتوب شامل «روزنامه‌ها، هفته نامه‌ها و گاهنامه‌ها» و مجازی شامل «خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی اینترنتی» مورد بررسی قرار می‌گیرند.

صادقی انتشار آثار را منوط به انتشار در رسانه‌های واجد مجوز عنوان کرد و خاطرنشان کرد: مراسم اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان در اسفندماه امسال برگزار می‌شود همچنین علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت http: //www. festival. police. ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdchzini.23nq-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما