قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: حادثه پل جمهوری در قم ۱۵ نفر مصدوم داشت که در لحظات اولیه حادثه توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی اعزام شدند.
حادثه پل جمهوری قم تلفات جانی نداشت/ اطفاء آتش سوزی ذخایر سوختی واحد‌ صنعتی سلفچگان پس از ۲۷ ساعت
به گزارش قم نیوز، محمد گل فشان، با اشاره به حادثه ریزش سازه‌های پل جمهوری اسلامی در قم اظهار کرد: در پی فروریختن داربست‌های پروژه پل‌های جمهوری در قم، تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمراستان قم به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم با بیان اینکه دو تیم تخصصی نجات و آواربرداری و سگ‌های تجسس به منطقه آسیب دیده اعزام شدند، افزود: این حادثه ۱۵ نفر مصدوم داشت که در لحظات اولیه حادثه توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی اعزام شدند.

وی با بیان اینکه با توجه به وجود احتمالی مصدومان دیگر در حادثه عنوان کرد: در همین راستا تیم‌های تخصصی آواربرداری و سگ‌های تجسس این جمعیت شروع به بررسی مجدد کردند تا محل بصورت کامل پاکسازی شد.

گلفشان خاطرنشان کرد: خدمات امداد و نجات در حادثه ریزش سازهای پل جمهوری پس از ۵/۲ساعت در ساعت ۳۰/۲۳ به اتمام رسید.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم به حادثه آتش سوزی سلفچگان نیز اشاره کرد و افزود: در حادثه آتش‌سوزی ذخایر سوختی واحد‌ صنعتی منطقه ویژه سلفچگان نیز پس از آگاهی از وقوع این حادثه تیم‌های امدادی هلال احمرفراخوان شدند و به سرعت نیروهای امدادی هلال احمر قم در محل حادثه حضور یافتند.

وی افزود: یک فروند بالگرد امدادی و دو تیم امداد و نجات هلال احمر قم به محل حادثه اعزام شدند و با توجه به جلسه‌ای که مدیران گروه‌های امدادی استان داشتند بالگرد هلال احمر هفت سورتی پرواز در منطقه حادثه داشت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به لزوم اطفاء حریق و خنک کردن مخازن مجاور منابع مشتعل گفت: ۸ هزار لیتر آب در چهار نوبت پرواز بالگرد در بر روی این حریق ریخته شد.

گلفشان عنوان کرد:این حریق پس از ۲۷ ساعت توسط عوامل آتش نشانی و امدادی هلال احمر بصورت کامل اطفاء شد، همچنین این حادثه ۳ نفر مصدوم داشت که بصورت سرپایی درمان شدند.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdcizrar.t1ayy2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما