يکشنبه ۶ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۹
کد مطلب : 27065
استاندار قم:

گردشگری قم به بخش خصوصی واگذار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم گفت: سعی داریم تاحد توان از بخش خصوصی در بخش گردشگری قم و سایر بخش‌های اقتصادی حمایت کنیم و این مسئله نقشی مهم در توسعه کشور دارد.
گردشگری قم به بخش خصوصی واگذار می‌شود
به گزارش قم نیوز، همزمان با هفته گردشگری نشست استاندار قم با فعالان حوزه گردشگری در استان عصر دیروز در تالار امام رضا (ع) استانداری قم برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمد صادق صالحی‌منش استاندار قم در این نشست اظهار کرد: چین کشور در حال توسعه‌ای است که در بیست سال اخیر به یکی از کشورهای قدرتمند دنیا تبدیل شده و گردشگری نقش اساسی در آن ایفا کرده است.

وی خاطر نشان کرد: میزان حجم سفر مردم کشور به قم فوق العاده است و ساختار‌ها برای توسعه گردشگری در قم مناسب است.

صالحی منش با اشاره به ظرفیت‌های بالای توسعه گردشگری در قم گفت: در قم بیش از ۱۰۰۰ قطعه زمین با متراژ بالای ۳هزار مترمربع ‌داریم که کاربری خاصی ندارد و می‌تواند با همکاری شهرداری و بخش خصوصی و بانک‌ها در بخش گردشگری فعال و سبب آبادانی استان شود.

وی خاطر نشان کرد: نگرانی ما در واگذاری زمین‌های بدون کاربرد به فعالان گردشگری عدم استفاده صحیح از این کاربری زمین‌ها است.

صالحی منش بیان کرد: سیاست‌های دولت تدبیر و امید بر انجام کا‌‌رها با سرعت هرچه بیشتر در حوزه گردشگری تاکیددارد.

وی با تاکید بر لزوم خروج دولت از حوزه تصدی‌گری گفت: دولت نباید حوزه ساخت و ساز آجر روی اجر بگذارد و این مهم در حوزه گردشگری نیز صحت دارد.

استاندار قم با اشاره به وجود ساختارهای گردشگری در ایران گفت: در حال حاضر گردشگران مختلفی به کشورمان حتی از آمریکا سفر می‌کنند که این مسئله قابل گسترش است.

وی خاطر نشان کرد: سعی داریم تاحد توان از بخش خصوصی در بخش گردشگری و سایر بخش‌های اقتصادی حمایت کنیم و این مسئله نقشی مهم در توسعه کشور دارد.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdcjiye8.uqeamzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما