دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۰
کد مطلب : 27074
مدیرکل میراث فرهنگی قم خبرداد

تخفیف ۲۰ درصدی اقامتگاه‌های استان قم به مناسبت هفته گردشگری

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل میراث فرهنگی با بیان اینکه به مناسبت هفته گردشگری بازدید از موزه‌های استان رایگان است، گفت: همچنین به همین مناسبت تخفیف ۲۰ درصدی هتل‌ها و اقامتگاه‌های استان را برای زائران ایرانی در نظر گرفته‌ایم.
تخفیف ۲۰ درصدی اقامتگاه‌های استان قم به مناسبت هفته گردشگری
به گزارش قم نیوز، عیسی رضایی، درباره برنامه‌های هفته گردشگری در استان قم اظهار کرد: نخستین برنامه به این مناسبت تشکیل کارگروه ویژه گردشگری استان به منظور بررسی مشکلات سرمایه گذاران و مدیران حوزه گردشگری به ریاست استاندار قم بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم با بیان اینکه به مناسبت هفته گردشگری بازدید از موزه‌های استان رایگان است، افزود: همچنین به همین مناسبت تخفیف ۲۰ درصدی هتل‌ها و اقامتگاه‌های استان را برای زائران ایرانی در نظر گرفته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تعداد موزه‌های ۳ موزه فعال در استان قم وجود دارد، تصریح کرد: موزه آستانه مقدسه حرم حضرت معصومه (س)، موزه مردم‌شناسی در خانه زند واقع در خیابان انقلاب و موزه صنایع دستی استان در خیابان ۱۹ دی در خانه یزدان پناه سه موزه فعال هستند.

رضایی خاطرنشان کرد: در هفته گردشگری برای بازدید از امامزاده‌های سطح استان نیز هر روز اتوبوس‌هایی از مقابل حرم مطهر به سمت امامزاده‌ها برای زیارت و آشنایی با امزاده‌ها انجام می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم خاطرنشان کرد: نمایشگاه عکس ۴ فصل قم در مجتمع فرهنگی تاریخی شادقلی خان واقع در ۵۵ متری عمار یاسر نیز از دیگر برنامه‌های هفته گردشگری در استان قم است.

وی با اشاره به اینکه استان قم از لحاظ جذب توریسم در زمینه گردشگری تفریحی، تجاری، درمانی، مذهبی، فرهنگی و سیاسی ظرفیت‌های دارد، خاطرنشان کرد: برای استفاده از حضور گردشگران در استان قم لازم است همه دستگاه‌های متولی امر گردشگری با تعامل و همکاری زیرساخت‌های لازم در زمینه گردشگری فراهم کنند.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdcjxye8.uqeaazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما