پنجشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۵۶
کد مطلب : 27096
مربی تیم فوتبال صبای قم:

صبای قم برابر پیکان به دنبال کسب تساوی نیست

قم نيوز : قم نیوز: مربی تیم فوتبال صبای قم گفت: صبای قم برابر پیکان به دنبال تساوی نیست با وجود ارزشمند بودن تساوی در بازی‌های خارج از خانه، صبا به دنبال برد است.
صبای قم برابر پیکان به دنبال کسب تساوی نیست
به گزارش قم نیوز، ساکت الهامی با بیان اینکه صبا در بازی‌های خارج از خانه نیز تیم قدرتمندی است اظهار کرد: شرایط جدول رده بندی و فاصله نزدیک تیم‌ها ایجاب می‌کند که به دنبال کسب پیروزی باشیم و فاصله خود را با تیم‌های بالای جدول کاهش دهیم زیرا هیچ تیمی در لیگ بر‌تر حاشیه امنیت ندارد.

وی گفت: در بازی‌های هفته پنجم تا نهم امتیازات زیادی را از دست دادیم و باید از این پس امتیازات را جمع اوری کنیم تا به نوعی جبران مافات کرده باشیم و روند صعود صبا در دو بازی اخیر برابر سپاهان و سایپا ما را به کسب نتایج بهتر تا پایان نیم فصل امیدوار کرده است.

مربی صبا افزود: صبا از نظر بازیکن و نیروی انسانی چیزی کم ندارد و خوشبختانه در تمامی خطوط بازیکنان خوبی داریم و حضور وحید علی آبادی هم خط میانی ما را تقویت کرده بنا بر این ظرفیت حضور در رده‌های بالا‌تر جدول را داریم.

الهامی بیان کرد: صبای قم برابر پیکان به دنبال تساوی نیست با وجود ارزشمند بودن تساوی در بازی‌های خارج از خانه، صبا به دنبال برد است زیرا لیاقت صبا حضور در رده‌های بالا‌تر جدول است و با توجه به ناچیز بودن اختلاف فنی تیم‌ها، صبا توانایی صعود در جدول را دارد.

مربی تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: به غیر از ایوب کلانتری بازیکن خط میانی صبا که به دلیل ۳ اخطاره شدن در این بازی حضور ندارد، بازیکن غایب دیگری نداریم و احمد حسن‌زاده و احمد مهدی‌زاده هم به طور کامل بهبود یافته‌اند و می‌توانند برابر پیکان همانند بازی با سایپا به میدان بروند.

وی خاطرنشان کرد: در بازی گذشته با سایپا روزبه چشمی به دلیل همراهی تیم ملی امید در بازی‌های آسیایی به طور کامل آماده نبود اما سرمربی تیم تصمیم گرفت در نیمه دوم وی را به میدان بفرستد و اگر کادر فنی صلاح بداند وی ممکن است در بازی با پیکان از ابتدا در میدان باشد.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdcd9z0x.yt05n6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما