دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۵۸
کد مطلب : 27102
تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت (س):

پلیس آموزش عمومی را در رأس ماموریت‌های خود قرار دهد

قم نيوز : قم نیوز: تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت (س) با اشاره به اینکه پلیس مظهر حفظ امنیت و نظم در جامعه است، گفت: لازم است پلیس بحث آموزش را محور برنامه‌های خود قرار دهد چرا که عدم توجه به این موضوع رکود ، ایستایی و بی‌نظمی را به دنبال دارد.
پلیس آموزش عمومی را در رأس ماموریت‌های خود قرار دهد
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله سید‌محمد سعیدی صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی قم با پایان ناپذیرخواندن مسئولیت و ماموریت‌های پلیس اظهار کرد: پلیس مظهر حفظ امنیت و نظم در جامعه است.

تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت (س) با بیان اینکه با تاکید بر وحدت جامعه افزود: در نظام اسلامی باید وحدت حکم فرما باشد همچنین اتحاد بین بین نیروهای مسلح نیز باید بیش از پیش تقویت شود.

امام جمعه قم با تاکید براینکه نیروهای پلیس در عرصه‌هایی حیاتی حضور دارند، عنوان کرد: لازم است بحث آموزش محور برنامه‌ها باشد و مورد توجه قرار گیرد چرا که عدم توجه به این موضوع رکود و ایستایی را به بار می‌آورد و متعاقب آن فساد به دنبال دارد.

وی با تاکید بر پویایی و دوری از رکود و ایستایی خاطرنشان کرد: با عنایت پروردگار وحدت و اتحاد بین نیروهای نظامی و انتظامی باید بیش از پیش تقویت شود.

همزمان با نخستین روز هفته نیروی انتظامی مراسم‌ ویژه هفته نیروی انتظامی در استان قم صبح امروز با حضور آیت‌الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) و با برگزاری مراسم صبحگاه مشترک در مقر فرماندهی انتظامی استان قم آغاز شد.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdcb58b5.rhbzgpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما