دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۲۱
کد مطلب : 27106
آیت الله خاتمی:

بازسازی واقعه غدیر ادای دین به ولایت است

قم نيوز : قم نیوز: آیت الله خاتمی گفت: بازسازی واقعه غدیر ادای دین به ولایت است و باید همیشه دین خود به ولایت را ادا کرد.
بازسازی واقعه غدیر ادای دین به ولایت است
به گزارش قم نیوز، آیت الله سید احمد خاتمی پیش از ظهر امروز در دیدار با اعضای ستاد بازسازی واقعه غدیر که در دفتر ایشان صورت گرفت با اشاره به اهمیت کار بازسازی واقعه غدیر اظهار کرد: بازسازی واقعه غدیر ادای دین به ولایت است و باید همیشه دین خود به ولایت را ادا کرد.

آیت الله خاتمی افزود: سپاه پاسداران در بستر ولایت ایجاد شده است انتظار از سپاه پاسداران این است که همیشه فعال و پویا باشد، با بنیاد بین المللی غدیر هماهنگ باشید تا با استفاده از امکانات یک دیگر یک کار زیبا به نمایش بگذارید.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مردمی کردن حادثه غدیر بیان کرد: آنچه که مهم است مردمی کردن کار عظیم بازسازی حادثه غدیر است و برای اینکه این کار بین مردم جابیفتد شما مردم را در بازسازی واقعه غدیر مشارکت دهید.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به حادثه غدیر عنوان کرد: همانطوری که تاسوعا و عاشورا تجدید بیعت با ولایت است بازسازی حادثه غدیر هم این گونه است و تجدید بیعت با ولایت است.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: بخش سخنرانی حادثه غدیر را به ائمه جمعه آن منطقه بدهید و سخرانی‌های مختلفی در ابعاد عبرتهای غدیر، درس حادثه غدیر و واکنش‌ها در برابر غدیر داشته باشید.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به سخن امام خمینی (ره) درباره حادثه غدیر اظهار کرد: جمله امام خمینی (ره) که فرمودند غدیر همیشه باید باشد، این جمله امام خمینی (ره) را به خوبی کار کنید، ما نباید بگذاریم که ولایت مظلوم واقع شود.

وی بیان کرد: نسل سوم انقلاب که بر سر کار آمده است نه حوادث ابتدای انقلاب را می‌داند و نه حوادث ابتدای رهبری مقام معظم رهبری را و ما باید این مسائل را به خوبی برای این نسل تبیین کنیم.

آیت الله خاتمی با اشاره به اهمیت گسترش واقعه غدیر عنوان کرد: گسترش واقعه غدیر را از مدارس شروع کنید و باید این مسئله مهم برای نسل‌های جوان بازگو شود، بازدید یک میلیون نفر از واقعه غدیر که شما در ست کردید یعنی رزمایش ولایی که کار بسیار مناسبی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: شما باید کارتان را مدام بازنگری کرده تا نقاط قوت این کار را بیشتر کرده و نقاط ضعفتان را کم کنید، دنبال بودجه‌های دولتی نروید و نباید شعائر دینی را به دولت گره بزنید چون مردم ما باید خودشان مسجد و حسینیه بسازند شما هم مسئله ساخت واقعه غدیر را به سمت مردمی بودن ببرید.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdcfvyd0.w6dexagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما