دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۳۳
کد مطلب : 27108
رئیس ستاد بازسازی واقعه غدیر:

113 نقطه از کشور، بازسازی واقعه غدیر را به نظاره می‌نشینند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس ستاد بازسازی واقعه غدیر گفت: سال گذشته یک میلیون نفر در کشور شاهد بازسازی واقعه غدیر بوده‌اند و امسال نیز ۱۱۳ نقطه کشور میزبان مردمی است که به تماشای بازسازی واقعه غدیر می پردازند.
113 نقطه از کشور، بازسازی واقعه غدیر را به نظاره می‌نشینند
به گزارش خبرگزاری قم نیوز، سردار یعقوب سلیمانی، در دیدار با آیت الله نوری همدانی اظهار کرد: ستاد بازسازی واقعه غدیر از سال ۸۹ و با رهنمودهای علما و عنایت حضرت علی (ع) آغاز به کار کرد.

رئیس ستاد بازسازی واقعه غدیرسازمان بسیج مستضعفین در این دیدار با اشاره به مردمی بودن بازسازی وافعه غدیر افزود: این ستاد در سال ۸۹ در استان قم در منطقه کوه خضر نبی (ع) شروع به کار کرد و بسیاری از بزرگان و علما از این منطقه بازدید کردند و آن را مورد تأیید قرار دادند.

وی با ارائه گزارشی از عملکرد ستاد بازسازی واقعه غدیر گفت: در سال‌های گذشته این حرکت در شهرهای مختلف کشور گسترش یافته است و در سال ۹۲ در ۱۲۰ نقطه در شهرستان‌های کشور واقعه غدیر بازسازی شده است.

رئیس ستاد بازسازی واقعه غدیر افزود: در سال گذشته و به واسطه اطلاع رسانی در رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها یک میلیون نفر در کشور شاهد این رویداد بوده‌اند.

سلیمانی با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی در استان یزد و آموزش افراد اجرائی در بازسازی واقعه غدیر گفت: امسال در ۱۱۳ نقطه از ایران شاهد برگزاری مراسم بازسازی واقعه غدیر هستیم که قطعاً با حمایت علما و تشویق آن‌ها برگزار می‌شود.

رئیس ستاد بازسازی واقعه غدیر، با تاکید بر لزوم راهنمایی علما همچون آیت الله نوری همدانی در بهبود کارایی این ستاد عنوان کرد: امسال تلاش داریم مراسم بازسازی از لحاظ محتوا، هم افزایی و تطابق در بیشترین میزان شباهت با. اقعه غدیر باشد.

وی افزود: امیدواریم در سال آینده با کمک سپاه علی ابن ابی طالب بازسازی واقعه غدیر در خارج از کشور و در شهرهایی چون نجف و کربلا برگزار شود.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdch6zni.23nqvdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما