پنجشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۱
کد مطلب : 27244
جانشین فرماندهی انتظامی قم:

مرکز نگهداری متکدیان و معتادان پرخطر در قم راه‌اندازی شد

قم نيوز : قم نیوز: جانشین فرماندهی انتظامی استان قم گفت: ۲ مرکز به منظور ساماندهی متکدیان حرفه‌ای و همچنین ساماندهی معتادین پرخطر راه اندازی شده است.
مرکز نگهداری متکدیان و معتادان پرخطر در قم راه‌اندازی شد
به گزارش قم نیوز، سرهنگ حمیدرضا اسدی اظهار کرد: استان قم از لحاظ گردشگری و زائرپذیری در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارد، مسئولان سیاسی، امنیتی، قضایی، انتظامی، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و همچنین شهرداری اقدامات بسیار موثری انجام دادند تا قم در دهه اول محرم پذیرای هرچه بهتر این جمع کثیر ملی و فراملی باشد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم با اشاره به وجود حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران در قم، افزود: متکدیان برون استانی در این روزهای خاص، خود را به استان قم می‌رسانند تا با سوءاستفاده از رأفت دینی و احساسات مذهبی مردم قم تکدی‌گری کنند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم با بیان اینکه پاکسازی شهر از وجود این افراد در دستورکار پلیس قرار دارد، خاطرنشان کرد: ۲ مرکز به منظور ساماندهی متکدیان حرفه‌ای و همچنین ساماندهی معتادان پرخطر راه اندازی شده است.

وی تصریح کرد: با هماهنگی و تعامل مقامات قضایی استان در حال حاضر نیروی انتظامی، شهرداری و همچنین بهزیستی اقدامات خوبی در این رابطه انجام داده‌اند و تلاش می‌شود تا این افراد از سطح شهر جمع آوری شوند.

اسدی سپس با اشاره به طرد اتباع خارجی که اقدام به تکدی‌گری می‌کنند، تصریح کرد: این افراد در صورت عدم مجوز حضور در کشور، برای طرد از کشور به مقام قضایی معرفی می‌شوند.

وی به تاثیر نقش مردم در همراهی پلیس در این خصوص اشاره و تاکید کرد: اقدامات پلیس نیازمند پشتیبانی و همراهی مسئولان و مردم است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم سپس از شهروندان خواست هرگونه اطلاعات خود را در این رابطه با یکی از شماره‌های یگان عملیاتی فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، پلیس آگاهی ۳۱۳۴، شهرداری ۱۳۷ و یا بهزیستی ۱۲۳، اطلاع دهند تا در این زمینه اقدام بعدی صورت پذیرد.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdci5rar.t1ay52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما