سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۹
کد مطلب : 27272
آیت الله هاشمی شاهرودی:

علمای اسلام در برابر انحراف تکفیری‌ها ایستادگی کنند

قم نيوز : قم نیوز: نائب رئیس خبرگان رهبری در پیام تسلیتی به مناسبت حمله ددمنشانه تکفیری‌ها و شهادت شیعیان حسینی (ع) در عربستان گفت: امت اسلامی و دانشمندان و حاکمان باید در برابر این انحراف تکفیری خطرناک بایستند.
علمای اسلام در برابر انحراف تکفیری‌ها ایستادگی کنند
به گزارش قم نیوز، به نقل از مرکز خبر حوزه، نائب رئیس خبرگان رهبری در پیام تسلیتی به مناسبت حمله ددمنشانه تکفیری‌ها و شهادت شیعیان حسینی (ع) در احسا عربستان اظهار کرد: امت اسلامی و دانشمندان و حاکمان باید در برابر این انحراف تکفیری خطرناک بایستند.

در متن پیام تسلیت آیت الله هاشمی شاهرودی آمده است: خدا اجر ما و شما را در مصیبت نوه پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلم، امام حسین علیه السلام افزون گرداند.

در ادامه این پیام آمده است: ما آنچنان که مراتب تسلیت و همدردی خود را به خانواده‌های شهداء این حمله ددمنشانه و خائنانه تقدیم می‌کنیم؛ از خداوند سبحان مسئلت می‌داریم که ایشان را با شهدای کربلا محشور فرماید و به خانواده و بستگان آن‌ها صبر جمیل و اجر جزیل مرحمت فرموده و با شفای عاجل بر مجروحین این حادثه منت گذارد و بر امت اسلامی و دانشمندان و حاکمان آن توفیق دهد تا در برابر این انحراف تکفیری خطرناک بایستند انحرافی که اکنون آوازه اسلام راستین را مشوه کرده و وحدت و یکپارچگی و اجتماع مسلمانان را بر محور ارزشهای اسلامی و انسانی جاودان، برهم زده است.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdcj88e8.uqeaazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما