پنجشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۴۵
کد مطلب : 27283
معاون استاندار قم:

کمیته نیازسنجی تشکیل رشته‌های دانشگاهی بومی در استان قم تشکیل شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: کمیته نیازسنجی برای تشکیل رشته های بومی مورد نیاز در استان باید هرچه سریع‌تر تشکیل شود و نماینده‌هایی از دانشگاه‌های قم در آن شرکت داشته باشند.
کمیته نیازسنجی تشکیل رشته‌های دانشگاهی بومی در استان قم تشکیل شود
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام علی بنایی عصر امروز در ششمین جلسه شورای آموزش‌وپرورش در سال جاری که در تالار امام رضا (ع) استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در اینکه آموزش‌وپرورش دریایی از نیازهاست شکی نیست اما باید برای برطرف کردن این نیازها تلاش کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم بابیان اینکه آموزش‌وپرورش به‌عنوان سازمان بزرگی که تربیت‌کننده نسل آینده است باید به سامان برسد افزود: مدیریت کنونی آموزش‌وپرورش استان قم با جدیت و بحث‌های کارشناسی دقیق در حال کار و تلاش است که شایسته تقدیر است.

وی با تأکید بر تشکیل کمیته نیازسنجی در اسرع وقت گفت: این کمیته باید هر چه سریع‌تر تشکیل شود و نماینده‌هایی از دانشگاه‌های استان در آن شرکت داشته باشند تا بتوانیم با نیازسنجی صحیحی در راستای ایجاد رشته‌های بومی موردنیاز در استان قم گام برداریم.

بنایی با اشاره به اینکه در وزارت علوم اداره کل گسترش رشته‌های علوم نظری و علوم پایه کار دقیق نمی‌کنند، خاطرنشان کرد: نباید منتظر اقدام در تهران باشیم و با برنامه‌ریزی دقیق می‌توانیم کار خود را انجام دهیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با تأکید بر اینکه باید نیازهای خود در بخش آموزش‌وپرورش را بسنجیم، افزود: برای ورود قم به استان‌های برتر علمی در کشور همه مسئولان مربوطه باید تلاش خود را به‌خوبی انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه آموزش‌وپرورش استان قم در ماه آینده پیشنهادهای مشخص خود را به استانداری بیاورد، گفت: این پیشنهادها باید با سند علمی استان پیوند بخورد و در سال تحصیلی ۹۴ عملی شود.

بنایی با عنوان اینکه همه به شهدا و آرمان شهدا مدیون هستیم، خاطرنشان کرد: همایش‌ها و اردوهای راهیان نور می‌تواند روح فرزندان را زنده نگه داشت و آن‌ها را با شهدا پیوند دهد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با تأکید بر اینکه ارزش‌ها برای ما زنده هستند افزود: با توجه به اینکه استانداری با کمبود بودجه مواجه است اما در بحث کمک به اردوهای دانش‌آموزی راهیان نور ورود می‌کنیم و هرقدر بتوانیم از استاندار کمک می‌گیریم.

وی با بیان اینکه یکی از راه‌های مبارزه با تهاجم فرهنگی بازدید از مناطق جنگی و اردوهای راهیان نور است تصریح کرد: قم باید مانند سال‌های قبل حرکت شتابان خود در این بخش را داشته باشد.

بنایی با تأکید بر اینکه برای انجام کارهای عملیاتی باید با برنامه درست به جلو برویم گفت: استانداری در جهت ساخت سوله‌های هنرستان‌های استان کمک می‌کند.

انتهای پیام/ ب
https://qomnews.ir/vdcbf5b5.rhbzwpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما