شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۱۷
کد مطلب : 2732
در غیاب دو بازیکن مصدوم؛

تمرینات صبا برای دیدار با مس در قم آغاز شد

قم نيوز : قم نیوز: دور جدید تمرینات تیم فوتبال صبای قم برای دیدار با صنعت نفت آبادان در هفته دوازدهم لیگ برتر از امروز پیگیری می شود.
تمرینات صبا برای دیدار با مس در قم آغاز شد
به گزارش قم نیوز، بعد از بازی هفته هفدهم و پایانی از دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور که مقابل تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز برگزار شد، دور جدید تمرینات صبای قم از امروز برای دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال مقابل مس کرمان در قم از سر گرفته می شود.

این در حالی است که کسب تساوی یک بر یک در دیدار خانگی مقابل فجر شهید سپاسی شیراز در آخرین بازی از نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال سبب شد هم صبا در جمع پنج تیم بالای جدول قرار بگیرد و هم اینکه بازیکنان این تیم از روحیه مناسبی برای دیدار با مس کرمان در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور برخوردار شوند.

کادر فنی تیم فوتبال صبای قم بعد از دیدار با فجر شهید سپاسی شیراز در لیگ برتر بدون استراحت، برای بازیکنان صبا تمرینی سبک را در نظر گرفتند تا بازیکنان صبای قم با آرامش بیشتری برای دیدار با مس کرمان آماده شده و با پیروزی در این دیدار روند موفقیت های خود را بعد از لیگ برتر در جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور نیز ادامه دهد.

با توجه به زمان باقی مانده تا دیدار حذفی صبای قم با مس کرمان در مرحله یک چهارم نهایی رقابت ها بازیکنان صبای قم از امروز زیر نظر کادر فنی تمرینات خود را برگزار خواهند کرد تا از دیدار خانگی با مس برای صعود به مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال به خوبی بهره ببرند.

صبای قم بعد از بازی هفته هفدهم از دور رفت لیگ برتر که برابر تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز برگزار کرد و در آن به تساوی یک بر یک رسید، نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور را با کسب رتبه پنجم به پایان رساند.

صبای قم بعد از عبور از سد تیم های فوتبال پیام مخابرات فارس و مس سرچشمه کرمان در مراحل قبلی مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور، بسیار انگیزه دارد تا در این دیدار، بازی خوبی ارائه کرده و راهی مرحله نیمه نهایی شود.

بازیکنان صبای قم پس از کسب هشت پیروزی، پنج تساوی چهار باخت در نیم فصل نخست مسابقات یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور که نشان از توان تیمی بالای آنها در این فصل از رقابت ها دارد، اکنون امید زیادی دارند که با صعود به نیمه نهایی جام حذفی، فرصت موفقیت در این رقابت ها را که پلی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فوتبال آسیا نیز به شمار می‌رود، مغتنم شمرده و با عبور از سد مس کرمان راهی نیمه نهایی شوند.

مسابقه تیم های فوتبال صبای قم و مس کرمان در حالی عصر دوشنبه این هفته در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می شود که دو تیم دو هفته گذشته در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور نیز در کرمان به مصاف یکدیگر رفتند و بدون گل مساوی کردند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcf.md0iw6de0giaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما