پنجشنبه ۳ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۵۱
کد مطلب : 1921
باید حداقل 6 گل می‌خوردیم

ویسی: با هیچ تیمی برای قهرمانی جنگ نداریم

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: اگر قرار بود نفت تهران به ما گل بزند باید حداقل شش گل مقابل این تیم دریافت می‌کردیم.
ویسی: با هیچ تیمی برای قهرمانی جنگ نداریم
به گزارش قم نیوز، عبدالله ویسی امروز با اشاره به دیدار تیمش مقابل نفت تهران در هفته چهاردهم از نیم فصل نخست مسابقات یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که با تساوی به پایان رسید، عنوان کرد: ما در این دیدار در حد انتظار ظاهر نشدیم و همین یک امتیاز هم که از نفت گرفتیم خوب است.

وی ادامه داد: دیدار با نفت تهران در حالی با تساوی دو بر دو به پایان رسید که نکته جالب توجه آن زدن هر چهار گل بازی توسط بازیکنان خودمان بود، اگر قرار بود ما این کار را انجام ندهیم و نفت در این دیدار گلزنی کند، فکر کنم باید حداقل شش گل می‌خوردیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم از تساوی در دیدار با نفت تهران ابراز رضایت کرد و عنوان داشت: ما خوش شانس بودیم که در این دیدار موفق شدیم نفت تهران را که بارها موقعیت گلزنی داشت، با تساوی متوقف کنیم و همچنان به ادامه لیگ امیدوار باشیم.

وی در خصوص اینکه این تساوی منجر به تعویق افتادن قهرمانی صبا در نیم فصل نخست لیگ یازدهم شد، تاکید کرد: ما در این فصل به دنبال قهرمانی نیستیم و برای این مهم با هیچ تیمی جنگ، مبارزه و جدال نداریم و فقط کار خودمان را می‌کنیم.

صبای قم در حالی این دیدار را با تساوی به پایان رسید که نخستین تساوی این تیم تساوی بدون گل در هفته دوم از دور رفت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در دیدار خانگی برابر مدافع عنوان قهرمانی دو فصل اخیر لیگ برتر فوتبال یعنی فولاد مبارکه سپاهان اصفهان رقم خورد.

همچنین صبایی‌ها در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یادگار امام قم برابر تیم استقلال تهران تن به تساوی یک بر یک دادند تا بدین ترتیب در کارنامه شاگردان ویسی تا پایان هفته چهاردهم سه تساوی به ثبت برسد.

صبای قم پیش از این در خانه حریفان موفق به شکست تیم‌های فوتبال تراکتور سازی تبریز، راه آهن شهر ری، مس سرچشمه کرمان و صنعت نفت آبادان شده بود و مقابل تیم‌های پرسپولیس تهران و شاهین بوشهر نیز شکست خورده بود.

همچنین شاگردان ویسی در خانه خود موفق به شکست تیم‌های فوتبال سایپا البرز، ملوان بندر انزلی، فولاد خوزستان و شهرداری تبریز شده‌اند، مقابل استقلال تهران و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان مساوی کرده‌اند و یک باخت آنها در خانه نیز برابر ذوب آهن اصفهان رقم خورد.

صبای قم از ۱۴ بازی خود تا قبل از مصاف هفته شانزدهم با داماش گیلان، هشت پیروزی، سه تساوی و سه باخت در کارنامه دارد.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdce.w8zbjh8oz9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما