قم نيوز : قم نیوز : مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم گفت: تکیه بر توان داخلی و استفاده از نیروهای جوان و متخصص داخلی تبلور فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی خواهد بود.
اقتصاد مقاومتی با تکیه بر نیروهای داخلی و جوان محقق می‌شود
 
به گزارش قم نیوز ، امیرهوشنگ طیبی‌نژاد در بازدید از واحدهای صنعتی در شهرک صنعتی شکوهیه رعایت قوانین و رعایت ضوابط ایمنی در ساخت و ساز را مورد تاکید قرار داد و گفت: رعایت قوانین و اصول ایمنی در شهرک‌های صنعتی روری است و نفع آن نیز در درجه نخست برای خود واحد صنعتی است.

وی ادامه داد: همان‌گونه که در تولید محصولات ملزم به رعایت اصول استاندارد برای کالا هستیم همانگونه نیز در ایجاد فضای استاندارد برای تولید نیز ملزم بوده و باید واحدهای صنعتی قبل از اجرای طرح خود برآورد جامع و کاملی از میزان حجم فعالیت خود و انطباق آن با عرصه طرح داشته تا به هنگام تولید با کمبود فضا مواجه نشود.

در ادامه این بازدید، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم ضمن بازدید از شرکت ابزار طب پویا،‌ تولید کننده لنزهای طبی چشمی و تجهیزات پزشکی، حضور صنعتگران در امر تولید را مقدس دانست و گفت: امروز ایستادگی در صنعت و ایجاد اشتغال به مثابه‌ جهاد بوده و این مهم جز تکیه بر توان داخلی و استفاده از نیروهای جوان و متخصص داخلی میسر نیست و این تبلور فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی خواهد بود.
انتهای پیام/136

https://qomnews.ir/vdcjvte8.uqeaazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما