يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۸
کد مطلب : 27399
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم:

استان قم قطب علمی جهان می‌شود

قم نيوز : قم نبیوز:معاون سیاسی امنیتی استانداری قم با اشاره به اینکه استان قم قطب علمی جهان خواهد شد گفت: با فعالیت مسئولان، نخبگان و دانشجویان در زمینه علم قم به جایگاه واقعی خود در جهان خواهد رسید.
استان قم قطب علمی جهان می‌شود
به گزارش قم نیوز ، حجت الاسلام والمسلمین علی بنایی بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه پژوهش، فناوری، اشتغال و کارآفرینی که در سالن بعثت سازمان ملی جوانان برگزار شد با اشاره به آغاز تمدن اسلامی اظهار کرد: از همان روزهای نخست بعثت پیامبر تمدن اسلامی آغاز شد.
 
وی افزود: پس از اینکه خلافت به دست حکام افتاد شاهد افول تمدن اسلامی بودیم اما در زمان انقلاب اسلامی بار دیگر زمینه شکوفایی و رشد تمدن اسلامی فراهم شد.
 
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) گفت: اگر علم در دورترین نقطه هستی باشد باز هم مردم قم به دنبال علم خواهند رفت و این امر نشان‌دهنده علاقه مردم قم به رشد و توسعه علم است.
 
حجت الاسلام والمسلمین بنایی تصریح کرد: پژوهش و تحقیق سبب رشد علم می‌شود و اگر پژوهشگران و دانشجویان قمی در این عرصه ورود پیدا کنند شاهد رشد و آبادانی استان خواهیم بود.
 
وی با اشاره به اینکه استان قم قطب علمی جهان خواهد شد گفت: با فعالیت مسئولان، نخبگان و دانشجویان در زمینه علم قم به جایگاه واقعی خود در جهان خواهد رسید.
 
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم خاطرنشان کرد: رشد علم مایه تقویت و تجدید بنای تمدن اسلامی می‌شود و محقق شدن این امر سبب رشد اقتصاد جامعه نیز خواهد شد.
 
انتهای پیام/ 136
https://qomnews.ir/vdcjhte8.uqeahzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما