پنجشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۳۵
کد مطلب : 27504
فرمانده انتظامی استان قم عنوان کرد

نقش کلیدی آموزش بر مسائل رفتاری

قم نيوز : قم نیوز:فرمانده انتظامی استان قم گفت: آموزش یک امر عام و فراگیر است که بدون شک، نقش محوری و کلیدی آن بر تغییر نگرش از مسایل مهم و تاثیر‌گذار در رفتار است.
نقش کلیدی آموزش بر مسائل رفتاری
به گزارش قم نیوز، کاظم مجتبایی گفت:‌ اگر به دنبال تغییر رفتار در زمینه‌های اجتماعی، انسانی و شغلی هستیم باید به امر آموزش به عنوان زیربنای کار، اهمیت ویژه بدهیم.
 
وی ادامه داد: تغییر رفتار نیاز به دانش و آموزش‌های لازم دارد و اگر این 2 مقوله محقق نشود، تغییر در نگرش و رفتار اجتماعی و همچنین رفتار شغلی به وجود نمی‌آید.
 
فرمانده انتظامی استان قم عنوان کرد: آموزشی مدنظر نیروی انتظامی است که پیش‌برنده و هدف‌دار باشد تا بتوان در فرصت‌های کم، اهداف بزرگ را محقق کرد.
 
وی آموزش موثر را سبب نشاط و شادابی در همه ابعاد علمی و جسمی دانست و خاطرنشان کرد: تا امروز پیشرفت‌هایی در زمینه‌های مختلف و در حد توان اتفاق افتاده است و باید در بخش‌های علمی، فنی و مستندات در حد جهادی کار کرد تا نتیجه‌های بهتری حاصل شود.
 
مجتبایی گفت: به دنبال اهداف کیفی هستیم و اینکه بتوانیم از فرصت‌های خوب به وجود آمده، بهترین استفاده را ببریم تا راندمان و بهره‌وری در آموزش به اوج خود برسد و شاهد شادابی و نشاط بیشتری بین نیروها باشیم.
 
فرمانده انتظامی استان قم در پایان تصریح کرد: ردپای آموزش در همه بخش‌ها وجود دارد پس باید کمک به آموزش و حضور در همه عرصه‌ها هم به موقع باشد.
 
انتهای پیام /136
https://qomnews.ir/vdchkmni.23nqvdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما