سه شنبه ۹ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۵۲
کد مطلب : 27945
سردار احمدی‌مقدم:

جرایم در کشور کاهش یافته است / همه مرزهای کشور در حال نظارت است

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده نیروی انتظامی گفت: در شرایطی که روند وقوع جرم در جهان در حال افزایش است با فعالیت‌های نیروی انتظامی و دستگاه‌های دیگر شاهد امنیت و آسایش و کاهش جرایم در کشور هستیم.
جرایم در کشور کاهش یافته است / همه مرزهای کشور در حال نظارت است
به گزارش قم نیوز ، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم عصر امروز در دیدار با آیت‌الله حسین نوری‌همدانی با اشاره به اینکه پیروی از خط رهبر معظم انقلاب در سرلوحه امور قرار دارد، اظهار کرد: امروز روز 9 دی است و شما به یکی از مهم‌ترین پرچم‌داران این روز محسوب می‌شوید.
 
وی افزود: برخی افراد از جریان فتنه‌ 88 آگاه نبودند و برخی دیگر که از این جریان آگاه بودند به دلیل برخی مسائل وقایع فتنه را بازگو نمی‌کردند ولی مراجع عظام تقلید به بیان وقایع به صورت واقعی اهتمام دارند.
 
فرمانده نیروی انتظامی به برگزاری دوره‌های بصیرت در قم اشاره و بیان کرد: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب در تلاش برای تربیت نیروی انسانی اسلامی در نیروی انتظامی هستیم و چشم‌اندازی را به این منظور تدوین کرده‌ایم.
 
احمدی‌مقدم تصریح کرد: برنامه‌ جامعی را به این منظور تدوین کرده‌ایم که برای مراقبت از پرسنل نیروی انتظامی تدوین شده است و بر اساس نظام شایسته‌سالاری سعی داریم تا برنامه‌های مورد تاکید رهبر معظم انقلاب تدوین شود.
 
وی تاکید کرد: دوره‌های بصیرت در راستای تاکیدات رهبر معظم انقلاب تدوین شده است و فرماندهان نیروی انتظامی با حضور در استان قم به مدت یک هفته در این دوره شرکت می‌کنند و برگزاری این دوره‌ها آثار و برکات بسیاری برای نیروی انتظامی داشته است و هیچ تزلزلی را در نیروی انتظامی نداشته‌ایم.
 
فرمانده نیروی انتظامی کشور خاطرنشان کرد: در سال 89 گزارشی از فعالیت‌های نیروی انتظامی را به محضر رهبر معظم انقلاب رساندیم و ایشان فرمودند که در راستای تربیت نیروی انسانی اسلامی می‌توانید فعالیت کنید.
 
احمدی‌مقدم گفت: پرسنل نیروی انتظامی مجاهد فی سبیل‌الله هستند و با تلاش پرسنل و فرماندهان نیروی انتظامی نظم و امنیت در جامعه به خوبی برقرار شده و جرایم در حال کاهش است.

وی بیان کرد: همه مرزهای کشور در حال نظارت است و هیچ نقطه‌ای خارج از دید مسئولان نیروی انتظامی نیست و در شرایطی که روند وقوع جرم در جهان در حال افزایش است با فعالیت‌های نیروی انتظامی و دستگاه‌های دیگر شاهد امنیت و آسایش و کاهش جرایم در کشور هستیم.
 
انتهای پیام /136
https://qomnews.ir/vdcgny9x.ak9ut4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما