يکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۹
کد مطلب : 27573
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم خبر داد

دستگیری قاچاقچیان در پمپ بنزین

قم نيوز : قم نیوز:رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم از دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر حین سوختگیری خودروهایشان در یکی از پمپ بنزین‌های بین راهی خبر داد و گفت: در این عملیات بیش از 26 کیلوگرم تریاک کشف شد.
دستگیری قاچاقچیان در پمپ بنزین
به گزارش قم نیوز ، منوچهر طالبی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یکی از قاچاقچیان حرفه‌ای مواد مخدر در استان، دستگیری وی در دستور کار ماموران مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم قرار گرفت.
 
وی افزود: متهم قصد داشت مقادیر قابل توجهی تریاک را از یکی از استان‌های مرکزی به استان همجوار قم منتقل کند که با استقرار ماموران این پلیس در محورهای مواصلاتی استان، دو دستگاه خودرو سمند در این ارتباط شناسایی شد.
 
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان ادامه داد: با بررسی دقیق و اطمینان از صحت موضوع در حالی که خودروهای مذکور قصد سوخت‌گیری در یکی از پمپ بنزین‌های بین راهی داشتند بلافاصله ماموران در اقدامی ضربتی متهم اصلی و 4 تن از همدستان وی را دستگیر کردند.
 
طالبی گفت: در نهایت با انتقال خودروها به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و طی بازرسی دقیق، 26 کیلو و 560 گرم در قالب 22 بسته از خودروهای مذکور کشف و متهمان نیز به دست قانون سپرده شدند.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcdsk0x.yt0556a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما