سه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۰۵
کد مطلب : 28482

180 کیلوگرم مواد مخدر در قم کشف و ضبط شد

قم نيوز : قم نیوز: رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی قم، از کشف بیش از 180 کیلوگرم مواد مخدر از دو نوع تریاک و حشیش در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.
180 کیلوگرم مواد مخدر در قم کشف و ضبط شد
به گزارش قم نیوز ، سرهنگ \'منوچهر طالبی\' روز سه شنبه با اعلام این خبر، افزود: در پیگیری های اطلاعاتی اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بر روی عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر، مشخص شد دو قاچاقچی قصد دارند مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را از رابط خود در جنوب کشور تحویل بگیرند.
 
وی افزود: این قاچاقچیان قصد داشتند پس از جاسازی مواد در یک دستگاه خودروی کامیون در طول مسیر نسبت به جابجا کردن مواد به یک دستگاه کامیون دیگر اقدام و این محموله را به تهران منتقل کنند.
 
وی گفت: دو اکیپ عملیاتی جهت شناسایی خودروهای مذکور در محورهای مواصلاتی این استان مستقر و مشخص شد این دو متهم برای استراحت، خودروها را به یکی از پارکینگ های ورودی استان منتقل کرده اند.
 
طالبی اضافه کرد: ماموران پس از شناسایی خودروهای مذکور هر دو متهم را دستگیر و به همراه خودروشان به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان منتقل کردند.
 
به گفته وی، طی بازرسی از خودروی کامیون حدود 142 کیلوگرم تریاک در قالب 14 بسته و بیش از 39 کیلوگرم حشیش در قالب 39 بسته که به طرز ماهرانه ای در خودروی مذکور جاسازی شده بود، کشف شد و متهمان نیز به انضمام پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcdxo0x.yt0jj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما