دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۱۰
کد مطلب : 27594

بهره برداری از محور قم- گرمسار تا پایان امسال

قم نيوز : قم نیوز : معاون عمرانی استانداری سمنان با اشاره به اتمام امور زیرساختی اتوبان قم –گرمسار گفت: در حال حاضر تنها مسائل نرم افزاری این جاده نظیر نصب دوربین،خط کشی ها و مستقر شدن قرار گاه پلیس و ... باقی مانده و نهایتا تا پایان سال این جاده به بهره برداری رسیده و برای استفاده مسافرین نوروزی آماده است.
بهره برداری از محور قم- گرمسار تا پایان امسال
 به گزارش قم نیوز ، منطقه سمنان، پرهام جانفشان عراقی در حاشیه آغاز طرح امداد و نجات زمستانی راه‌های استان در جمع خبرنگاران با اشاره به تعدد نقاط حادثه خیز در سطح محورهای استان افزود: در بررسی‌های انجام شده بالغ بر یک هزار نقطه حادثه خیز در سطح جاده‌ها و محورهای استان شناسایی شد که بعد از پالایش‌های صورت گرفته این نقاط به 75 نقطه کاهش یافت.
 
وی با اشاره به ایمن سازی نقاط حادثه خیز در محورهای این استان، تصریح کرد: در حال حاضر نقطه حادثه خیز غیر ایمن در سطح محورهای استان وجود ندارد.
 
جانفشان عراقی همچنین از افتتاح دو تقاطع غیر همسطح امیریه دامغان و میامی تا پایان امسال خبر داد.
 
معاون استاندار سمنان از وجود 560 کیلومتر مسیر اصلی در سطح استان خبر داد و گفت: عمده تصادفات در سطح جاده‌های استان بعلت کویری بودن آن و عدم وجود جاذبه‌های لازم در فضای پیرامونی جاده‌ها، واژگونی است که در این راستا با احداث مجتمع های خدماتی و رفاهی و آبادی نماها سعی در بهبود این وضعیت داریم.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcgtn9x.ak9uy4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما