سه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۵۸
کد مطلب : 27618
آیت الله نوری همدانی:

ترویج ورزش عمومی در جامعه عامل اصلی سلامت است

قم نيوز : قم نیوز :آیت الله نوری همدانی با تاکید بر اهمیت ورزش در ایجاد سلامت جامعه گفت: ورزش عامل موثر و مهمی در ایجاد سلامت است باید تلاش کرد که ورزش عمومی در جامع شکل بگیرد و مردم روز خود را با ورزش آغاز کنند تا گرفتار مشکلات و مریضی نشوند.
ترویج ورزش عمومی در جامعه عامل اصلی سلامت است
به گزارش قم نیوز ، آیت‌الله نوری همدانی ظهر امروز در دیدار با مدیر عامل بیمه سلامت کشور با اشاره به اهمیت تامین سلامت جامعه اظهار داشت: کار شما بسیار مهم و با اهمیت است و این توفیق را دارید که بتوانید با تلاش‌های خود سلامت و نشاط جامعه را فراهم کنید.
 
وی افزود: سلامت و نشاط در زندگی بسیار مهم است مخصوصا سلامت افراد نیازمند و قشر ضعیف جامعه، امام خمینی (ره) بر رفع مشکلات قشر ضعیف جامعه تاکید داشتند و فرمودند که مستضعفان جامعه عامل اصلی شکل‌گیری انقلاب بودند.
 
مرجع تقلید شیعیان با اشاره به تاکید اسلام بر ایجاد سلامت جامعه اسلامی بیان کرد: ایجاد سلامت در جامعه بر روح و جسم انسان‌ها موثر است سلامت جسمی انسان‌ها سبب سلامت روحی آن‌ها هم می‌شود.
 
استاد سطوح عالی حوزه علمیه با قرائت حدیثی از ائمه (ع) عنوان کرد: پرخوری عامل اصلی شکل‌گیری بیماری بوده و کم غذایی در سلامت انسان‌ها بسیار موثر است.
 
وی با تاکید بر اهمیت ورزش در ایجاد سلامت جامعه تصریح کرد: ورزش عامل موثر و مهمی در ایجاد سلامت است باید تلاش کرد که ورزش عمومی در جامع شکل بگیرد و مردم روز خود را با ورزش آغاز کنند تا دچار مشکلات و مریضی نشوند.
 
آیت الله نوری همدانی با تاکید بر اراده واحد در جامعه خاطرنشان کرد: اراده واحد عاملی جهت رسیدن به پیشرفت است و اراده‌های مختلف سبب تفرقه می‌شود، باید تلاش کرد تا به دور از همه اختلاف‌ها جهت رسیدن به اراده واحد تلاش کنیم.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcdj90x.yt05f6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما