چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۶
کد مطلب : 27811
فرمانده ناحیه مقاومت امام حسین(ع) قم:

کشورهای اسلامی با تکیه بر تفکر بسیج مشکلات خود را حل می‌کنند

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده ناحیه مقاومت امام حسین(ع) سپاه قم گفت: کشورهای اسلامی مشکلات خود را با تکیه بر تفکر بسیج حل کرده و مطالبات خود را به راحتی به همه اعلام می‌کنند که این نشان‌دهنده قدرت پا برهنه‌هایی است که امام بازوی آن‌ها را می‌بوسیدند.
کشورهای اسلامی با تکیه بر تفکر بسیج مشکلات خود را حل می‌کنند
به گزارش قم نیوز، محمدعلی مختاران امروز در گفت‌وگو با فارس در قم، با تاکید بر اینکه برای ایجاد تمدن اسلامی باید از تفکر و فرهنگ بسیجی استفاده کنیم، اظهار کرد: باور و حضور به‌موقع در صحنه زیر سایه ولایت و رهبری دو عامل موفقیت برای جامعه اسلامی بوده که در بسیج دیده شده است.
 
وی با بیان اینکه اگر قرار است تمدن اسلامی شکل گیرد نیازمند ترویج اطاعت‌پذیری از امام خامنه‌ای هستیم، ابراز کرد: امیدواریم با روحیه ایثارگری بتوانیم تمدن اسلامی را پا برجا و ظرفیت بی‌بدیل را به جامعه جهانی معرفی کنیم.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) سپاه استان قم از شرایط برخی کشورهای منطقه یاد کرد و ادامه داد: امروزه دستاوردهای کشورهای اسلامی در مقابله با استکبار جهانی مرهون تفکر بسیج و بسیجی است.
 
وی خاطرنشان کرد: کشورهای اسلامی مشکلات خود را با تکیه بر تفکر بسیج حل و مطالبات خود را به راحتی به همه اعلام می‌کنند که این نشان‌دهنده قدرت پا برهنه‌هایی است که امام بازوی آن‌ها را می‌بوسید.
 
مختاران با بیان اینکه اگر امروزه در مذاکرات 5+1 قدرت جهانی در مقابل ایران سر تعظیم فرود می‌آورد مرهون تفکر بسیجی است، گفت: این قدرت با انقلاب اسلامی آغاز و با استمرار آن تقویت شد.
 
وی امنیت امروزی کشور را مدیون تفکر بسیج دانست و مطرح کرد: مشکلات اجتماعی و ارتباطات نامناسب در جامعه آسیب‌های دور شدن از ارزش‌هاست و برای تثبیت قدرت مستضعفین در جهان راهی به جز اینکه به بسیج ایمان بیاوریم، نداریم.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcizvar.t1ayz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما