شنبه ۶ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۱۹
کد مطلب : 27858
استاندار قم:

کارگروه‌ بررسی و رفع مشکلات صنعتگران استان قم تشکیل می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم با اشاره به مشکلات و موانع پیش روی فعالان تولیدی و صنعتی در استان گفت: کارگروه‌های تخصصی ویژه‌ای برای این مساله تشکیل می‌شود.
کارگروه‌ بررسی و رفع مشکلات صنعتگران استان قم تشکیل می‌شود
به گزارش قم نیوز ، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی‌منش در جلسهٔ هم اندیشی و بررسی مباحث ویژه تولید و صنعت استان قم که در تالار امام رضا (ع) استانداری برگزار شد، صنایع را بخش مولد و عامل توسعهٔ اقتصادی کشور و استان عنوان کرد و اظهار داشت: دولت به عنوان حامی بخش خصوصی به توسعه یافتگی این بخش کمک می‌کند.
 
استاندار قم تلاش برای تامین زیرساخت‌ها و رفع مشکلات قانونی تولید در بخش خصوصی را یکی از دغدغه‌های مهم دولت دانست و افزود: دولت باید به عنوان بازوی حمایتی و مشورتی در اختیار بخش خصوصی باشد.
 
وی همچنین کمبود نقدینگی، مالیات بر ارزش افزوده، حقوق کارگر و کارفرما و بهداشت و ایمنی محیط کار را از مباحث مهم در بحث صنعت عنوان کرد و گفت: باید با تشکیل کارگروه‌های تخصصی برای بررسی مشکلات صنعتگران، ضمن رفع مشکلات استانی در راستای انعکاس موارد نیازمند تصمیم گیری ملی اقدام کنیم.
 
‌صالحی‌منش سفر آتی دولت به قم را فرصتی بسیار مناسب برای استان تلقی و خاطرنشان کرد: مدیران استانی باید با بهره گیری حداکثری از فرصت حضور وزیران در قم زمینه ساز رشد و ترقی استان در همهٔ زمینه‌ها از جمله بخش صنعت باشند.
 
در این جلسه تشکیل کارگروه‌های بررسی مشکلات بانکی و مالیات بر ارزش افزوده، مسائل مرتبط با قانون کار، بهداشت و ایمنی محیط کار و ستاد تسهیل استانی سرمایه گذاری به تصویب اعضاء رسید.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcjooe8.uqeaizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما