دوشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۰۸
کد مطلب : 2796
امیر اسرای شهر قدس:

رژیم صهیونیستی به هیچ قانون بین المللی پایبند نیست

قم نيوز : قم نیوز: آزاده مجاهد "فواد الرازم امیر" اسرای شهر قدس گفت: رژیم اشغالگر صهیونیستی در برخورد با اسرا به هیچ قانون و تعهد بین المللی پایبند نیست.
رژیم صهیونیستی به هیچ قانون بین المللی پایبند نیست
به گزارش قم نیوز، وی یكشنبه شب در همایش "فرزندان مقاومت" در مدرسه علمیه معصومیه قم با بیان این مطلب افزود: رژیم اشغالگر قدس در زندان ها انواع شكنجه های جسمی و روحی را علیه اسرا اعمال می كند و خود آنها به این موضوع معترف هستند.

وی خاطرنشان كرد: اسراییلی ها در زندان تلاش می كنند روحیه اسیران فلسطینی را از بین ببرند، اما زندانیان سربلند با تكیه بر معنویت و آموزه های دینی هیچ گاه در برابر آنها سر خم نكرده اند، بلكه با مقاومت مثال زدنی خود دشمن را به زانو در آورده اند.

این اسیر آزاده شده فلسطینی كه به سه بار حبس ابد محكوم شده بود در ادامه گفت: مقاومت مسلمانان در لبنان و فلسطین بدون شك الهام گرفته از انقلاب اسلامی ایران و مجاهدت امام راحل(ره) در برابر مستكبران غربی و شرقی است.

وی با بیان اینكه امام خمینی(ره) نخستین منادی آزادی قدس شریف بود تصریح كرد: جهاد اسلامی و مقاومت در برابر اسراییل غاصب، پس از انقلاب اسلامی در جهان اسلام مطرح شده و به عنوان یك مساله محوری همواره مورد توجه قرار گرفته بود.

فواد الرازم در ادامه افزود: اسراییل جنایتكار بیش از ۱۸هزار فلسطینی را از سال ۶۷ میلادی روانه زندان ها ساخته و محیط زندان ها را برای اسیران به عنوان 'قبرهایی برای زندگان' مهیا كرده است، اما آزادی و رهایی از چنگال ستمكاران بهایی دارد كه ما برای دادن آن بها تا آخرین قطره خون آماده ایم.

فواد الرازم، اهل بیت المقدس و قدیمی ترین اسیر جنبش جهاد اسلامی است كه اسراییلی ها پس از گذشت ۳۱ سال در جریان تبادل اسرا به اجبار او را آزاد كردند.

تعدادی از اسیران آزاد شده فلسطینی و دو وزیر دولت حماس كه به دعوت اتحادیه بین المللی امت واحده از روز شنبه وارد كشورمان شده اند، به مدت سه روز میهمان جمهوری اسلامی ایران خواهند بود .

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcf.1d0iw6devgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما