دوشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۲۷
کد مطلب : 2798
وزیر دولت حماس:

كلاهك هسته ای اسراییل در برابر یك سنگ كودك فلسطینی از كار افتاده است

قم نيوز : قم نیوز: وزیر امور اسرای دولت حماس گفت: درست است كه اسراییل 400 كلاهك هسته ای دارد، اما همه آنها در برابر یك سنگ كودك فلسطینی و مقاومت مجاهدان و آزادیخواهان از كار افتاده است.
كلاهك هسته ای اسراییل در برابر یك سنگ كودك فلسطینی از كار افتاده است
به گزارش قم نیوز، "عطاالله ابوالسبح" یكشنبه شب در همایش "فرزندان مقاومت" در مدرسه علمیه معصومیه قم گفت: رژیم اشغالگر قدس در "دیریاسین" جنایات وحشتناكی را انجام داد، اما نتیجه این جنایات و كشتارها ، بوجود آمدن نسلی است كه در برابر اشغالگری رژیم صهیونیستی با قدرت ایستاده است .

وی، با بیان اینكه اسراییل غاصب بیش از ۱۸ هزار اسیر و هزاران كشته از ملت فلسطین گرفته است خاطرنشان كرد: با همه این جنایات و زورگویی ها، مردم فلسطین با خون خود ، اسراییل را در جنگ ۲۲ روزه شكست دادند و ما هیچگاه از مواضع خود در برابر صهیونیسم جهانی كوتاه نمی آییم.

وزیر دولت حماس گفت: غده سرطانی اسراییل برای از میان برداشتن تمدن و فرهنگ اسلامی در بطن جهان اسلام كاشته شده تا خنجری در قلب مسلمانان باشد و اسلام و مسلمین را از صحنه روزگار محو نماید، اما پس از انقلاب اسلامی در ایران، همه مسلمانان به نابودی این غده سرطانی امیدوار شدند.

وی همچنین تصریح كرد: سران استكبار برای تحقق نقشه های شوم خود، حاكمان دست نشانده مزدور را بر كشورهای اسلامی حاكم ساختند تا در راستای سیاست های كثیف آنها گام بردارند و آنها نیز با آتش و آهن با مسلمانان به ستیزه برخاستند.

ابوالسبح، با بیان اینكه صهیونیسم جهانی هیچگاه نمی تواند بر ملت مسلمان غلبه كند اظهار داشت: ملت های مسلمان نباید از مساله فلسطین غفلت كرده و باید همواره در برابر دشمنان با هم متحد و یكپارچه باشند تا نصرت و پیروزی كه خداوند به مومنین وعده داده است، محقق شود.

وی همچنین تصریح كرد: فلسطین در حقیقت امانت الهی در نزد مسلمانان است و هر كس به فلسطین خیانت كند، به اسلام و قرآن خیانت كرده است.

وزیر دولت حماس در پایان خاطرنشان كرد: امروز همه مسلمانان باید برای آزادی قدس شریف تجدید میثاق كرده و با تاسی به آیات نورانی قرآن كریم، برای به ثمر نشستن بیداری اسلامی در كشورهای منطقه و از میان برداشتن توطئه های شوم دشمنان گام بردارند.

تعدادی از اسیران آزاد شده فلسطینی و دو وزیر دولت حماس كه به دعوت اتحادیه بین المللی امت واحده از روز شنبه وارد كشورمان شده اند، به مدت سه روز میهمان جمهوری اسلامی ایران خواهند بود و با مقامات سیاسی و دینی كشورمان، اساتید و دانشجویان ایرانی دیدار و گفت و گو خواهند كرد .

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdch.wnit23nq6ftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما