جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۱۹
کد مطلب : 28008
امام جمعه قم:

ترویج ازدواج و نماز, جامعه را از منکر پاک می‌کند

قم نيوز : قم نیوز: امام جمعه قم گفت: عربستان خائن‌ترین کشور است و این کشور محور شرارت منطقه را تشکیل می‌دهد.
ترویج ازدواج و نماز, جامعه را از منکر پاک می‌کند
به گزارش قم نیوز ، آیت الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه که در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، با اشاره به تحولات بحرین اظهار داشت: در هفته اخیر شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت الوفاق دستگیر شد، شیخ علی سلمان به دلیل مبارزات خود در میان مردم بحرین، محبوب بود و دستگیری او موجب اعتراضات مردم شد، مردم بحرین باید  با ادامه اعتراضات خود، حقوقشان را به دست بیاورند.
 
وی تصریح کرد: عربستان جزو کشورهایی است که در کشورهای دیگر دخالت زیادی می کند و این کشور، در بحرین به صورت مستقیم بر ضد مردم بحرین دخالت کرد. عربستان خائن ترین کشور است و این کشور محور شرارت منطقه را تشکیل می دهد و امیدواریم که توطئه‌ای نفتی این کشور بر ضد اعضای اوپک شکست بخورد.
 
امام جمعه قم رزمایش محمد رسول الله را دارای بازتاب وسیعی در جهان دانست و افزود: در هفته اخیر ما شاهد برگزاری رزمایش بزرگ محمد رسول الله بودیم که توسط نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران در مساحتی به وسعت بیش از دو میلیون کیلومتر مربع برگزار شد.
 
آیت الله سعیدی با اشاره به اهمیت ازدواج گفت: اگر به دنبال پاک کردن جامعه از منکرات باشیم، باید ازدواج و نماز را در جامعه ترویج کنیم. در نماز طهارت و پاکیزگی است و در ازدواج حیاء و عفاف وجود دارد.
 
وی تصریح کرد: در سال 1314 رضاخان دستور به کشف حجاب در ایران داد، گرچه که او با ذلت از این دنیا رفت، اما هنوز آثار شوم اقدام رضاخان وجود دارد و توطئه گران با شبکه های تلویزیونی به دنبال نشر بی حجابی در جامعه هستند که باید مسئولان فرهنگی در این خصوص هوشیار باشند.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdch6vni.23n6vdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما