شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۴
کد مطلب : 28014
استاندار قم در دیدار با خانواده شهدا

خدمات درمانی خانواده‌های شهدا و ایثارگران در اولویت است

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم خدمات درمانی خانواده‌های شهدا و ایثارگران را در اولویت دانست و بر لزوم بهبود شرایط بهداشت و درمان ایثارگران استان تاکید کرد.
خدمات درمانی خانواده‌های شهدا و ایثارگران در اولویت است
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدصادق صالحی‌منش استاندار قم با حضور سردار هاشمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهیدان انصاری و سید حسینی نیشابوری دیدار کرد.
 
وی خاطرنشان کرد: شهیدان گرانقدر فداکاری‌های بی‌شائبه‌ای برای به پیروزی رسیدن انقلاب صورت دادند .
استاندار قم دوام انقلاب را نتیجه پایمردی خانواده شهدا دانست و تصریح کرد: پس از گذشت چندین سال از پیروزی انقلاب اسلامی، این مقاومت خانواده شهدا و ایثارگران است که سبب برکت و استحکام نظام جمهوری اسلامی ایران گشته و به لطف خداوند و تحت رهبری داهیانه مقام معظم رهبری موفقیت‌های ایران اسلامی روزافزون است.
وی با اشاره به برنامه مؤثر دولت تدبیر و امید برای بهبود شرایط کشور افزود: استان قم نیز از این برنامه‌ها مستثنی نبوده و در زمینه رفاه حال مردم و افزایش امید در جامعه به جدیت در حال فعالیت است .
صالحی‌منش همچنین خدمات درمانی خانواده‌های شهدا و ایثارگران را در اولویت دانست و بر لزوم بهبود شرایط بهداشت و درمان ایثارگران استان تاکید کرد.
سردار هاشمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز با اشاره به شروع حرکت‌های انقلابی مردم قم از سالهای قبل از پیروزی انقلاب گفت: اعلامیه‌های هدایت‌گر امام خمینی(ره) این حرکت‌ها را به‌سمت صحیح رهنمون شد و مردم همیشه در صحنه قم تحت رهبری مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در این مسیر پیشرو بوده‌اند .
در پایان این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین صالحی‌منش استاندار قم با اهدای لوح تقدیر به پدر بزرگوار این شهیدان از صبر و پایمردی خانواده شهدا قدردانی کرد.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcee78w.jh8vzi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما