چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب : 28331
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم مطرح کرد

تقویت همکاری دستگاه‌ها برای خدمت رسانی به خانواده‌ شهدا

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: با تعامل و همکاری متقابل بین شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم با اداره کل بنیاد شهید و امور ایثار گران گامی مهم در انجام خدمت رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران برداریم.
تقویت همکاری دستگاه‌ها برای خدمت رسانی به خانواده‌ شهدا
به گزارش قم نیوز ، امیر هوشنگ طیبی‌نژاد امروز در دیدار با سید جواد هاشمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران‌ استان قم که در ساختمان اداره‌کل بنیاد شهید قم برگزار شد اظهار کرد: امروز که در جایگاه خدمت به مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران قرار داریم باید تمام تلاش و سعی خود را در انجام وظایف به کار گیریم.
 
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم،‌ خدمت به مردم را موهبت الهی دانست و گفت: امروز با تجربه و دانشی که به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران کسب کرده‌ایم باید با تمام توان برای اعتلای استان قم و رسیدن به اهداف مورد نظر تلاش کنیم.
 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران‌ استان قم نیز در این دیدار با اشاره به ریاست شهرک‌های صنعتی استان انتخاب مدیران جوان برای مسئولیت‌ها را مورد تائید قرار داد و خاطرنشان کرد: مدیران جوان باید با روحیه ولایت‌مداری، دانش محوری و استفاده از تجربیات مدیران با سابقه بیش از پیش در ارتقای جایگاه اقتصادی استان به ویژه از لحاظ صنعتی فعالیت داشته باشند.
 
هاشمی خواهان گسترش دامنه همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی استان با اداره کل بنیاد شهید و امور ایثار گران شد و گفت: امیدواریم با تعامل و همکاری متقابل بتوانیم گامی مهم در انجام خدمت رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران برداریم.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcgqw9x.ak97w4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما