شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۳
کد مطلب : 28020
نماینده تهران درمجلس:

همه باید از گذشته عبرت گرفته و در برابر فتنه های پیش رو هوشیارتر باشیم

قم نيوز : قم نیوز:نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز مهم این است که همه در تلاطم ها و فتنه های پیش رو که قطعا سخت تر و گسترده تر خواهد بود، از گذشته عبرت گرفته و آگاه و هوشیار باشیم.
همه باید از گذشته عبرت گرفته و در برابر فتنه های پیش رو هوشیارتر باشیم
به گزارش قم نیوز ، حجت الاسلام و المسلمین \'مرتضی آقاتهرانی\' جمعه شب در مراسم بزرگداشت دهه بصیرت در مسجد حضرت زینب کبری(س) منطقه پردیسان قم افزود: امروز هم ممکن است در کشورمان کسانی باشند که با نظام اسلامی زاویه داشته باشند، ولی ما باید حجت را بدانیم و بشناسیم و پای حق و حقیقت جانانه ایستادگی کنیم.
 
وی با اشاره به توطئه ها و دسیسه های دشمنان اسلام و انقلاب در عرصه های مختلف فرهنگی و اقتصادی برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: متاسفانه امروزه دشمنان به ویژه از طریق رسانه ها و فضاهای مجازی و تبلیغات مسموم به دنبال اجرای نقشه های شوم خود در کشورمان هستند.
 
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه معیار شناخت افراد در نظام اسلامی، میزان ولایتمداری آنهاست، اظهار داشت: امروز دشمنان به خوبی نسبت به جایگاه ولایت فقیه آگاه و مطلعند، از این رو برای ضربه زدن و تضعیف جایگاه ولایت فقیه توطئه ها و دسیسه های بسیاری را به راه انداخته اند.
 
وی با بیان اینکه ولی فقیه فصل الخطاب کشور در بحران ها و گرفتاری هاست، خاطرنشان کرد: در جریان فتنه و هنگامی که همه بزرگان و دلسوزان نظام نگران بوده و دغدغه داشتند، رهبر معظم انقلاب اسلامی خطبه ای ایراد فرموده و مردم در نهم دی ماه بساط فتنه را جمع کردند.
 
آقاتهرانی در ادامه افزود: متاسفانه در جریان فتنه، کسانی که خودشان تا پیش از سال 88 در کشور دارای مسوولیت بودند، آگاهانه و یا ناآگاهانه در حال تسلیم انقلاب به دشمنان بودند و اگر آن حوادث روز عاشورا پیش نیامده بود، خدا می داند چه بر سر نظام اسلامی آمده بود.
 
وی در پایان با اشاره به جایگاه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی، این مهم را یک وظیفه و تکلیف همگانی عنوان کرد و افزود: ایستادگی در برابر فتنه گران چه از بعد حاکمیت شرعی و چه از جهت پایبندی به قانون اساسی بر عهده آحاد جامعه است.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcbggb5.rhbw5piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما