قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم از رشد 100 درصدی مشارکت مداحان و شاعران آیینی در سومین دوره انتخابات این تشکل مذهبی خبر داد.
رشد 100 درصدی مشارکت در انتخابات کانون مداحان و شاعران آیینی قم
به گزارش قم نیوز ، حجت الاسلام عباس اسکندری در گفت و گویی، با تقدیر از مداحان و شاعران آیینی که در سومین دوره انتخابات کانون مداحان و شاعران آیینی شرکت کردند اظهار داشت: در این دوره از انتخابات 403 نفر از مداحان اهل بیت و شاعران آیینی شرکت کردند که در مقایسه با دوره دوم با رشد حدود 100 درصدی مشارکت مداحان و شاعران آیینی مواجه هستیم.
 
وی این میزان رشد مشارکت را نشان دهنده دغدغه مندی مداحان و شاعران آیینی نسبت به ساماندهی این تشکل آیینی ذکر کرد و گفت: در دو دوره گذشته تلاش های خوبی برای ساماندهی این تشکل مذهبی انجام شد ولی تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی وجود دارد.
 
اسکندری ابراز امیدواری کرد: در سومین دوره کانون مداحان و شاعران آیینی تلاش بیشتری در راستای ساماندهی این تشکل مذهبی و پیگیری مطالبات جامعه مداحان و شاعران آیینی انجام شود.
 
وی افزود: کاندیداهایی که نسبت آرای اعلام شده اعتراض دارند، باید تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه 18 دی ماه نامه اعتراض خود را به اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم تقدیم کنند تا مورد بررسی قرار گیرد.
 
در سومین دوره کانون شاعران و مداحان آیینی که 22 کاندیدا با یکدیگر به رقابت پرداختند، 10 عضو اصلی و 5 عضو علی البدل انتخاب شد و یک عضو این کانون در آینده از بین مداحان و شاعران خانم با برگزاری انتخابات مشخص می شود.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcgnz9x.ak97x4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما