يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۰۹
کد مطلب : 28054
عضو شورای شهر قم:

برون سپاری، راهکار مناسبی برای مقابله با معضل سد معبر در قم نیست

قم نيوز : قم نیوز: عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: برون سپاری بخشی از فعالیت های ستاد مقابله با سد معبر شهرداری، راهکار مناسبی برای ساماندهی این معضل در قم نیست.
برون سپاری، راهکار مناسبی برای مقابله با معضل سد معبر در قم نیست
به گزارش قم نیوز ، \'نعمت الله عواطف رستمی\' روز یکشنبه در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر قم، اظهار داشت: سد معبر یکی از مشکلات ریشه دار در شهر قم محسوب می شود.
 
وی با بیان اینکه واگذاری بخشی از فعالیت های این ستاد به بخش خصوصی راهکار درستی برای مقابله با معضل سد معبر در قم نمی باشد، افزود: این مشکل یکی از مسائل مهم و مشکل برای شهرداری محسوب می شود و بدون شک بخش خصوص توانایی حل آن را ندارد.
 
عواطف رستمی با اذعان به اینکه عوامل مختلفی در ظهور و بروز معضل سد معبر در قم دخالت دارد گفت: جمع کردن بساط این قبیل فروشندگان از یک نقطه از شهر، آنها را به منطقه و محل دیگری از شهر هدایت می کند.
 
این عضو شورای شهر، آزمون و خطاهای پی در پی، در خصوص جمع آوری وانت بارها و سد معبرکنندگان را، راهکاری مناسب در این زمینه ندانست و افزود: باید با اقدامی کارشناسانه و حساب شده با این مساله برخورد کرد و مسوولیت آن را از گردن ساقط نکرده و به دوش دیگری نیاندازیم.
 
عواطف رستمی با بیان اینکه ساماندهی فروشندگان دوره گرد و سد معبر کننده از جمله ضروریات تامین نظم در محیط شهری است، افزود: باید از تجربیات شهرهای دیگر برای رفع این مشکل استفاده کنیم.
 
وی با اشاره به ماده 101 قانون شهرداری ها در خصوص اختصاص زمینی جهت احداث محلی مناسب برای مشاغل کاذب، تصریح کرد: این اقدام از سوی برخی از شهرداری ها از جمله شهرداری اصفهان انجام شده و شهرداری قم نیز می تواند این کار را به عنوان مناسبترین راهکار برای ساماندهی این گونه مشاغل انجام دهد.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdci5uar.t1avw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما