سه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۱۲
کد مطلب : 28123
در دیدار با عمار حکیم،

ابراز امیدواری آیت الله وحید خراسانی به بازگشت آرامش به عراق

قم نيوز : قم نیوز: آیت الله حسین وحید خراسانی از مراجع تقلید ابراز امیدواری کرد که آرامش به عراق بازگردد تا دولت بیش از پیش به کار و فعالیت بپردازد.
ابراز امیدواری آیت الله وحید خراسانی به بازگشت آرامش به عراق
به گزارش قم نیوز به نقل از ماجد غماص نماینده مجلس اعلای اسلامی عراق درایران ،  وی روز سه شنبه در دیدار حجت الاسلام والمسلمین عمار حکیم در قم افزود: امیدوارم مساله عراق و مشکلات کنونی آن حل و آرامش برای کار دولت فراهم شود.
 
وی همچنین خواستار آن شد که مساله حرمین عسکریین بیشتر مورد رسیدگی قرار گیرد.
 
آیت الله وحید خراسانی همچنین از اقدامات حکیم رییس مجلس اعلای اسلامی عراق در راستای وحدت مسلمانان و حل مشکلات عراق ستایش کرد.
 
وی همچنین یاد و خاطره حجت الاسلام والمسلمین محسن حکیم رییس سابق مجلس اعلای اسلامی عراق را نیز گرامیداشت و اقدامات آن مرحوم را نیز در این کشور قابل تقدیر دانست.
 
حجت الاسلام والمسلمین سید عمار حکیم رییس مجلس اعلای اسلامی عراق نیز در این دیدار گزارشی را در خصوص مساله تکفیریها و گروه تروریستی داعش ارائه کرد و گفت: نیروهای مردمی عراق در پی فتوای آیت الله سیستانی، پیروزیهای بزرگی را بدست آوردند.
 
وی همچنین گزارشی از آخرین فعالیتهای حوزه علمیه نجف و پیشرفت های طلاب را نیز ارائه کرد.
 
رییس مجلس اعلای اسلامی عراق روز سه شنبه با سفر به استان قم علاوه بر زیارت حرم کبریایی حضرت فاطمه معصومه (س) با حجت الاسلام والمسلمین سعیدی تولیت این آستان دیدار و گفت وگو کرد.
 
وی با آیات عظام اردبیلی ، مکارم ، صافی گلپایگانی بدون حضور خبرنگاران دیدار و گفت وگو گرد.
 
دیدار با آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی و حجت الاسلام و المسلمین سید جواد شهرستانی نماینده آیت الله سیستانی در ایران نیز از دیگر برنامه های وی بود که به صورت محرمانه برگزار شد.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcfmyd0.w6dc0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما